انفعال و سکوت!

به گزارش هورنیوز؛ بدون تردید غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان یکی از پرحاشیه ترین استاندارانی است که طی چند سال اخیر در راس مدیریت این استان قرار گرفته است.

 

از زمانی که وی به عنوان استاندار این استان مشغول به فعالیت شد تا به امروز، موضوع های مختلفی پیرامون او بوجود آمده که به دنبال آن حواشی زیادی نیز در پی داشته است؛ یکی از این حواشی که از قضا چندین مرتبه هم بر سر زبانها افتاده، موضوع انتصاب وی در خارج از خوزستان بوده است.

 

یک روز نام شریعتی بر روی کرسی هلال احمر نوشته می شد روز دیگر به عنوان رئیس سازمان ملی استاندارد و…؛ این اخبار هرچند تا به امروز به وقوع نپیوسته اند اما یک نکته را در دل خود دارند که در حقیقت و واقعیت آن جای تردید نیست و آن چیزی جز سودای پست گرفتن در جایی دور دست تر و البته راحت تر نیست.

 

با اتکا به آن ضرب المثل معروف که می گوید «تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها»، ما هم بر این باوریم هرچند چنین شایعه هایی تا به امروز به حقیقت نپیوسته اند اما انجام نشدنشان دلیل بر غیرواقعی بودنشان هم نیست.

 

گذشته از اینکه رفتن غلامرضا شریعتی در این چند ماه پایانی عمر دولت چه عواقب ناخوشایندی در پی خواهد داشت سکوت نمایندگان مجلس جای تعجب و سوال دارد؟!

 

چرا اینبار و در حالی که تا پایان عمر دولت زمان چندانی باقی نمانده است و این همه کم کاری، سوء مدیریت و… در استان طی پنج سال گذشته اتفاق افتاده، نمایندگان استان خوزستان در برابر چنین تغییر بزرگی در راس مدیریت استان که به نظر می رسد با توجه به تایید ضمنی خود استاندار چندان دور از انتظار هم نیست، سکوت کرده اند؟

 

برخی فعالین سیاسی اجتماعی بر این باورند که سکوت و انفعال نمایندگان مردم خوزستان در مجلس می تواند ریشه در رفاقت با شخص استاندار داشته باشد یا اینکه نمایندگان در پی چانه زنی برای استاندار آینده هستند و زیاد بلیط خود را برای پرسش از عملکرد وی طی دوران تصدی از وزیر کشور خرج نمی کنند، همچنین وجود سرپرست بر استانداری برای انتخابات آتی می تواند نفوذ برخی از آنان را در حوزه های انتخابیه بیشتر کنند و چندین موضوع دیگر که به همین دلایل تا کنون نسبت به عملکرد وی و رفتن او در این برهه زمانی واکنشی نشان نداده اند!

 

در پایان این را به نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی متذکر می شویم، عملکرد غلامرضا شریعتی طی پنج سال گذشته می بایست بررسی گردد و به اطلاع شهروندان خوزستانی رسانده شود، چراکه اگر یک چنین مدیریتی باب شود که استانداری بر استان خوزستان مدیریت کند و انواع و اقسام کم کاری ها، سوء مدیریت ها، اتفاقها و… را همراه داشته باشد و به راحتی به دلیل ارتباطات با مسئولین کشوری به جایگاه بالاتری منصوب شود به نظارت شما باید شک کرد…
کیماس نوروزی پور

 

این بررسی نیز مطالعه شود
آیا تکنیک نخ نما شده “استاندار” می رود، همچنان در خوزستان جواب می دهد؟

https://hoorkhabar.ir/692482کپی شد!
43
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.