همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس»

هلدینگ ایرانی «خلیج فارس»، طی سال‌ها تحولات و تغییرات اساسی و مهمی داشته است.

هورخبر –  اخیرا خبرهایی از انتقال امتیاز باشگاه استقلال به هلدینگ «خلیج فارس» منتشر شده، اما مهدی افضلی، عضو هیات مدیره باشگاه استقللال این خبر را تایید نکرده است.

وی اظهار داشت: فعلا این اتفاق به صورت رسمی اتفاق نیوفتاده است، چون باید پذیره نویسی شود و ضابطه دارد. باید این ضابطه رعایت شود. بحث خرید سهام و حضور در بورس وجود دارد، اما شنیده‌های جدی حاکی از این است خریدار استقلال هستند. رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال درخصوص اینکه آیا افرادی از تیم مدیریتی فعلی در باشگاه می‌مانند یا تیم مدیریتی به صورت کلی عوض می‌شود.

هلدینگ «خلیج فارس»، همان شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس است که یک هلدینگ ایرانی است و در زمینه سرمایه‌گذاری و مدیریت بر پالایشگاه‌ها، مجتمع‌های پتروشیمی و کارخانه‌جات شیمیایی، همچنین تولید فراورده‌های نفتی، فراورده‌های پتروشیمی، مواد شیمیایی و پلیمر‌ها فعالیت می‌کند.

این شرکت طی ده سال گذشته تحولات و تغییرات اساسی و مهمی از جمله اعمال مدیریت سیستمی، تدوین برنامه‌های راهبردی برای خود و کلیه شرکت‌های زیرمجموعه، تنوع و سرمایه‌گذاری در سبد سرمایه جهت بالا بردن ضریب سودآوری، تولید محصولات متنوع و فرآورده‌های شیمیایی و پتروشیمیایی، احداث مجتمع‌ها و طرح‌های استراتژیک پتروشیمی و پالایشگاهی در مناطق مختلف کشور در راستای توسعه پایدار و با دیدگاه صیانت از محیط زیست واجرای استاندارد‌های ایمنی و بهداشت شغلی و … داشته است.

https://hoorkhabar.ir/716126کپی شد!
897
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.