آزادی یک محکوم به قصاص در خوزستان با پویش «به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم»

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: با آغاز پویش به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم، یک نفر محکوم به قصاص نفس در استان خوزستان، بخشیده شد و به زندگی بازگشت.

هورخبر –  علی دهقانی با بیان اینکه یک محکوم به قصاص در قالب پویش «به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم» آزاد شد، اظهار کرد: این رضایت با همت جهادی و اقدامات خداپسندانه کارگروه مشترک شورای حل اختلاف و اداره کل زندان‌های خوزستان به دست آمد.

وی افزود: این زندانی محکوم به قصاص، از سال ۱۳۹۱ وارد زندان شده و حکم قصاص وی پس از صدور در دادگاه کیفری استان، توسط دیوان عالی مورد تایید قرار گرفت.

دهقانی با اشاره به اجرای موفقیت‌ آمیز پویش‌ های صلح در استان خوزستان، گفت: در جلسه صلح و سازش و مصالحه که با حضور اولیای دم و به برکت نام امام حسین (ع)، برگزار شد، پس از شنیدن صحبت‌ های طرفین و مذاکرات انجام شده، سرانجام اولیای دم از قصاص محکوم گذشت کردند.

رئیس کل دادگستری خوزستان با قدردانی از تلاش همه دست‌ اندرکاران صلح در استان اعم از شورا‌های حل اختلاف، کارگروه صلح زندان، صلح‌ یاران، اعضای ستاد صبر و بزرگان، معتمدین و متنفذین طوایف، گفت: در پویش به عشق امام رئوف می‌ بخشم، ۱۴۲ مورد رضایت در پرونده‌ های قصاص نفس در استان خوزستان اخذ شد.

 

https://hoorkhabar.ir/713287کپی شد!
6342