امام جمعه موقت اهواز:

پاسخ ایران در ۴۰ سال گذشته به رژیم کودک کش صهیونیستی بی سابقه بود

این مقام مسئول گفت: طبق اعتراف دشمنان داخلی و خارجی انقلاب، تهاجم ایران به رژیم صهیونیستی در طول تاریخ بی‌سابقه بوده است.

هورخبر –  حجت‌الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز در تجمع پرشور مردم اهواز برای قدردانی از سپاه پاسداران اظهار داشت: ممکن است برخی گروهها به خصوص روحانیت عزیز، اساتید دانشگاه، مربیان، معلمان و نسل جوان سوال کنند که ما چه درگیری با اسرائیل داریم و چرا بعد از ۴۵ سال شعار مقاومت سر می‌دهیم؟ ما به دنبال صلح و حفظ عزت این مملکت هستیم. اگر ما به دنبال حفظ خاک این کشور هستیم باید روحیه مقاومت در بین جوانان نهادینه کنیم.

این مقام مسئول ادامه داد: طی دو روز گذشته، حمله‌ای به سرزمین‌های اشغالی صورت گرفت که کارشناسان داخلی و خارجی، دشمنان انقلاب و ولایت به قدرت ایران اسلامی اعتراف کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجتی گفت: دشمنان نقشه‌های متعددی برای تجزیه ایران داشته و سال ها این رویه را دنبال می کنند تا در نهایت ایران مشت محکمی به رژیم کودک کش صهیونیست توسط دلاورمردان سپاه پاسداران وارد کرد.

وی افزود: اسراییل آمده بود تا ایران را ببلعد اما به لطف خداوند بلعیده شد. هیچگاه تصور نمی کردیم که روزی غلبه سپاه اسلام و رزمندگان بر اسراییل را جشن بگیریم.

امام جمعه موقت اهواز گفت: دشمن، قدرت نمایی جمهوری اسلامی و اقتدار نیروهای مسلح را دید و به صراحت اعلام کرد که جمهوری اسلامی اسراییل را بلعید. این انقلاب محدود به مرزهای ایران نیست و نقطه شروع جهان اسلامی به پرچم داری امام شیعیان است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک دهها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

همچنین سپاه پاسداران در اطلاعیه خود آورده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

درپی حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به سرزمین های اشغالی، این اقدام تلافی جویانه و مقتدر به بمب خبری جهان تبدیل شد و تمامی رسانه‌های داخلی و خارجی به صورت زنده و لحظه به لحظه به انتشار اخبار این عملیات تاریخی سپاه پرداختند.

https://hoorkhabar.ir/716108کپی شد!
2972
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.