ورود دادستانی خوزستان برای رفع مشکلات نیروگاه ۸ مگاواتی برق اهواز

به‌ دنبال بازدید دبیر و اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان خوزستان از واحد صنعتی در حال تاسیس، مشکلات و موانع بررسی و برای رفع آن تصمیم‌گیری شد.

هورنیوز – دادستان مرکز استان و معاون قضایی رئیس کل دادگستری خوزستان و جانشین وی در ستاد اقتصاد مقاومتی و نیز معاون دادستان مرکز استان در امور حقوق عامه و اقتصاد مقاومتی، از نیروگاه درحال تاسیس برق که به علت عدم راه‌اندازی تاسیسات آن، از سال ۹۶ معطل مانده بود، بازدید کردند.

به دنبال این بازدید، در جلسه فرعی ستاد پیگیری و اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی استان، با دعوت از طرفین، مشکلات و موانع بررسی و مقرر شد پیمانکار سریعا نسبت به راه‌اندازی تاسیسات اقدام کند تا این نیروگاه به زودی وارد مدار تولید برق استان شود.

دبیر ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، در این نشست بر ضرورت توجه به تولید و اشتغال در کشور و اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه، تاکید کرد و گفت: حمایت از تولید، سرمایه‌گذاری، اشتغال و رفع موانع حقوقی و قضایی واحد‌های صنعتی وتولیدی، هدف دستگاه قضایی استان است که برای تحقق آن نیاز به همراهی و همکاری بیشتر همه دستگاه‌هاست.

صادق جعفری چگنی افزود: حمایت‌های قضایی از تولید موجب رشد سرمایه‌گذاری در استان و به موازات آن توسعه اقتصادی، رشد اشتغال و کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

وی همچنین با تاکید بر همکاری بانک‌ها و موسسات مالی در اعطای تسهیلات به واحد‌های تولیدی تازه تاسیس و نیز واحد‌هایی که قصد توسعه خطوط تولید را دارند، عنوان کرد: مشکلاتی در فرآیند صدور مجوزها، تخصیص زمین، اعتبارات بانکی و نقدینگی در گردش واحد‌های تولیدی وجود دارد که دستگاه‌های نظارتی اجرایی باید نسبت به پیگیری تا رفع آن‌ها اقدام کنند.

https://hoorkhabar.ir/712722کپی شد!
9737