نماینده مردم آبادان در مجلس مطرح کرد:

لزوم ورود رئیس جمهور به اجرای طرح خط آبی بندر آبادان – سیبه عراق

مولوی خواستار ورود ریاست جمهوری به اجرای طرح خط آبی بندر آبادان به سیبه عراق و تسریع در روند اجرایی این طرح شد.

هورخبر –   سیدمحمد مولوی، با اشاره به اهمیت اجرای طرح خط آبی بندر آبادان – سیبه عراق اظهار کرد: در مکاتبه‌ای که با ریاست جمهوری انجام شده است خواستار ورود ایشان به بحث اجرای طرح بزرگ خط آبی بندر آبادان به سیبه و راه‌اندازی هرچه سریع‌تر آن شدیم.

وی افزود: با توجه به جلسات و هماهنگی‌هایی که از سال گذشته تاکنون انجام‌ شده است، از سوی ایران هیچ مانعی برای اجرای این طرح وجود ندارد و همه اقدامات لازم در این زمینه انجام شده است.

نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داریم با توجه به اهمیت طرح، ریاست جمهوری ایران از طریق وزارتخانه‌های امور خارجه، راه و شهرسازی، امور اقتصادی و دارایی، کشور، اطلاعات و دفاع اجرای طرح راه‌اندازی بندر آبادان- سیبه عراق را پیگیری کند تا شاهد تسریع در روند اجرای طرح باشیم.

مولوی عنون کرد: وقتی یک طرح بزرگ برای اولین بار در مسیر اجرا باشد قطعا ممکن است با مشکلاتی مواجه باشد اما با توجه به اینکه راه‌اندازی بندر آبادان – سیبه عراق یک طرح بزرگ بین‌المللی میان دو کشور است، باید تلاش کرد تا این مهم به سرعت اجرایی شود.

وی با بیان اینکه اگر طرح برای ایام محرم و اربعین راه‌اندازی شود بسیار کمک‌کننده و موثر خواهد بود، افزود: راه‌اندازی خط آبی بندر آبادان – سیبه یکی از مطالبات فعالان اقتصادی و فعالان گردشگری و همچنین یک ظرفیت ویژه در توسعه مبادلات تجاری، گردشگری، توریست درمانی و زیارتی است.

https://hoorkhabar.ir/712925کپی شد!
9390
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.