رئیس جدید شورای شهر اهواز:

شورا هرگز وحدت خود را برای کار، تلاش و تغییر چهره شهر به نفع مردم فراموش نخواهند کرد

این مقام مسئول گفت: شورای شهر هرگز وحدت خود را برای کار، تلاش و تغییر چهره شهر به نفع مردم فراموش نخواهند کرد و بعد از این هم این گونه کار می‌شود تا مردم طعم شیرین خدمت بی‌منت را بچشند.

هورخبر –  سیدمحمدعلی پورموسوی رئیس شورای شهر اهواز در یکصد و بیست و چهارمین جلسه علنی شورای شهر اهواز اظهار داشت: شورای شهر هرگز وحدت خود را برای کار، تلاش و تغییر چهره شهر به نفع مردم فراموش نخواهند کرد و بعد از این هم این گونه کار می‌شود تا مردم طعم شیرین خدمت بی‌منت را بچشند.

رئیس شورای شهر اهواز گفت: تاکنون بین اعضای شورای شهر هیچ اختلافی در مورد پیگیری مسائل شهر و خدمت وجود نداشته است و در موضع‌گیری‌ها هم هیچ اختلافی با هم نداشته‌اند.

این مقام مسئول با تقدیر از تلاش‌های اعضای هیات رئیسه در دو سال اخیر، بیان کرد: در انتخابات جدید سیاوش محمودی کاندیدا نشد و عرصه را برای دیگر اعضای شورای شهر گذاشتند.

وی عنوان کرد: همچنان اعضای شورای شهر بر عهدهای قدیم پافشاری دارند؛ ابتدای فعالیت این دوره شورا با یکدیگر و شهردار عهدهایی بستیم و اعضا با جدیت بر عهد خود در مورد استخدام نکردن کسی در شهرداری ماندند و هیچکس را برای اضافه شدن به عائله متورم پرسنل شهرداری معرفی نکردند و همچنان بر این عهد پایبند هستند. اگر کسی جایی می‌گوید کسی استخدام شده است، دروغی بیش نیست.

رئیس شورای شهر اهواز گفت: رسیدگی به آسفالت، پسماند، آب‌های سطحی و موارد دیگر از عهدهای اعضای شورای شهر با شهردار بوده‌اند که همچنان این موارد اولویت‌های ما خواهند بود. یکسری تغییرات و نکات در ارتباط با شهرداری داریم که در شورا مطرح خواهند شد و اگر این اشکالات اصلاح و رفع شوند، همچنان برای ادامه کار شهردار مساعدت خواهیم کرد.

رئیس شورای شهر اهواز گفت: اصلاحاتی در ارتباط با افرادی در شهرداری در نظر داریم که باید این موارد اعمال شوند. همچنین اخیرا بی‌توجهی‌هایی به پرسنل شهرداری شده و گاه توجهی به این نکات در مجموعه شهرداری نمی‌شود که سعی می‌کنیم این نکات را رفع کنیم تا مجموعه پر نشاط از نیروهای خدوم شهرداری در کنار شهردار به مردم خدمت و چهره شهر تغییر کند.

پورموسی تصریح کرد: اهواز مسائل و مشکلات بی‌شماری دارد و در همه جنبه‌ها دچار مشکل هستیم. در این دوره نخستین اقدام ما این بود که نگاه مثبتی نسبت به مناطق حاشیه شهر اهواز داشته باشیم به گونه‌ای که حاشیه را به متن تبدیل کنیم و تا چند سال آینده، موضوعی به اسم حاشیه شهر در اهواز نداشته باشیم که اکنون هم در حال پیگیری جدی این موضوع هستیم.

وی افزود: یکسری کمبودها و نکات منفی در ارتباط با شهر وجود دارد که این موارد جزو نکات اولیه مورد نظر همه اعضای شورای شهر بوده‌اند و با جدیت پیگیری این مسائل را انجام می‌دهیم.

رئیس شورای شهر اهواز گفت: سرمایه‌گذاری و باز زنده‌سازی کارون نیز برخی از مسائلی هستند که با قدرت پیگیری می‌شوند تا شرایط تغییر و تحولی در این زمینه داشته باشیم. با کار و نظارت مداوم، این اهداف ارزشمند را پیگیری می‌کنیم.

https://hoorkhabar.ir/713507کپی شد!
9792
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.