گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرستانهای خوزستان

امام جمعه آبادان:
دشمن اسلامیت انقلاب را هدف قرار داده است

حجت الاسلام علی نجیبی انقلاب اسلامی ایران را حافظ اصول دین مبین اسلام دانست و گفت: دشمن برای ضربه زدن به انقلاب مردم ایران، اسلامیت آن را هدف قرار داده است.

وی افزود: مردم مسئولیت خود را در قبال انقلاب اسلامی با حضور در صحنه‌های مختلف سیاسی و عبادی به خوبی انجام دادند و اینک وقت آن است تا مسئولان نیز مراقبت بیشتری در این خصوص داشته باشند.

امام جمعه آبادان در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود:مشارکت حداکثری، برگزاری انتخابات سالم و انتخاب فرد و افراد اصلح مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است که همه باید به آن توجه داشته باشند. / ایرنا

 

*****

 

امام جمعه شوش:
مسئولان به فکر حل مشکل بیکاری جوانان باشند

حجت الاسلام سیدمحمد امام با انتقاد از آمار بالای بیکاری جوانان در استان خوزستان گفت: از مسئولان انتظار می رود به فکر حل مشکل بیکاری جوانان باشند.

وی با ابراز نگرانی از آمار بالای بیکاری جوانان در استان خوزستان، از ورود بی رویه کالای قاچاق به کشور به عنوان یکی از عوامل تشدید بیکاری انتقاد کرد.

امام جمعه شوش افزود: بیکاری جوانان در کنار ریزگردها در خوزستان مردم این استان را با مشکل جدی مواجه کرده است اما با وجود محرومیت و مظلومیت، مردم خوزستان به نظام و رهبری و خط انقلاب وفادار می باشند. / ایرنا

 

*****

 

امام جمعه شادگان:
۱۲ فروردین یادآور حمایت ملت ایران از نظام اسلامی است

حجت الاسلام سید مجید شرفى با اشاره به حماسه تاریخی مردم ایران در روز ۱۲ فروردین سال ۵۸ و سالروز این جشن مهم کشور افزود: در روز ۱۲ فروردین‌ ماه، نظام جمهوری اسلامی ایران با رأی ملت ایران به اثبات جهانیان رسید.

وی افزود: روز ۱۲ فروردین افتخار بزرگ نظام و ملت ایران است زیرا به رای مردم احترام گذاشته شد و نشان داد مردم ایران در تمامی صحنه‌ها با نظام همراه هستند.

حجت الاسلام شرفى درپایان خطبه هاى خود با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» از سوی مقام معظم رهبری، گفت: مسئولان تحقق شعار سال را مدنظر قرار دهند. / برنا

 

*****

 

امام جمعه موقت خرمشهر:
برای رسیدن به جامعه اسلامی فاصله زیادی داریم

حجت الاسلام نصر حمادی اظهار داشت: اگر برخی حقوق های نجومی می گیرند و یا در گوشه و کنار کشور برخی به نان شب محتاج هستند، ناشی از انتخاب ما مردم است و اشکال به نظام اسلامی نیست.

وی با بیان اینکه در انتخابات بصیرت را بالا ببریم، گفت: رئیس جمهور را انتخاب می کنیم که آرمان ها را برای ملت تحقق بخشد نه این که با شعارهای خود به مردم وعده دهد.

حجت الاسلام حمادی در ادامه، پیشرفت همه جانبه در اقتصاد، تولید و اشتغال را از آرمان های جامعه اسلامی دانست و گفت: مردم در طول دوران انقلاب اسلامی در برابر ناملایمات و تحریم ها ایستادگی کردند و این حق را دارند که عدالت اجتماعی در جامعه برقرار باشد. / ایرنا

 

*****

 

امام جمعه شهر چمران:
برای پیروزی در این جنگ اقتصادی نیازمند عمل به شعار سال هستیم

حجت الاسلام سید منتصر هاشمی به شعار سال اشاره کرد و گفت: با توجه به شعار امسال که اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است، دو چرخ تولید و اشتغال باید بر ریل اقتصاد مقاومتی قرار بگیرد. مقام معظم رهبری بیکاری را مصیبت نام‌گذاری کردند و آن را مشکل اول مملکت دانستند، دولت ومسؤولان باید تمام توان خود را صرف تولید و اشتغال کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فتوای تاریخی حرمت واردات کالاهای دارای مشابه داخلی باید به مثابه فتوای تحریم تنباکو قلمداد شود. مردان و زنان مسلمان، مسؤولان دولتی و خصوصی همه و همه در مقابل این فتوا مسؤولند.

هاشمی با بیان اینکه ملت و رهبری منتظر گزارشات و اقدامات انجام شده و اطلاع رسانی به عموم مردم هستند، افزود: سلاح امروز استکبار حربه اقتصادی و توقف تولید و اشتغال است. برای پیروزی در این جنگ اقتصادی احتیاج به عمل به شعار سال داریم. / فارس

 

*****

 

امام جمعه گتوند:
روز طبیعت فرصتی برای تروج فرهنگ حفاظت از محیط زیست است

حجت الاسلام محمدعلی شاه آبادی بر استفاده درست از منابع طبیعی ، محیط زییست و برکات خداوند تاکید کرد و گفت:روز طبیعت فرصتی برای تروج فرهنگ حفاظت از محیط زیست است.

وی افزود: شهروندان در این روز از طبیعت ، منابع طبیعی و برکات خداوند درست استفاده کنند و باید مراقبت کنیم در این روز گرفتار گناه و معصیت نشویم.

امام جمعه گتوند در ادامه به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۹ اردیبهشت سال جاری و تایید صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا از سوی هیات اجرایی انتخابات گفت: اعضای هیات اجرایی با امانتداری و بی طرفی در تصمیم گیری و تایید صلاحیت داوطلبان مراقبت و مواظبت کنند و تمام مسائل را مدنظر قرار دهند. / ایرنا

 

*****

 

امام جمعه شهرک طالقانی ماهشهر:
بیان مشکلات مردم تخریب مسؤولان نیست

حجت‌الاسلام حسین لفته پور اظهار کرد: برخی از مسؤولان در مورد تریبون نماز جمعه اعتراض دارند که بیان مشکلات مردم، ناامیدی آنها را به همراه دارد، اما از همین جا اعلام می‌کنیم که تریبون نماز جمعه با بیان مشکلات مردم آنها را بیدار می‌کند و باید گفت آنها که حقوق‌های نجومی می‌گیرند مردم را ناامید می‌کنند.

وی در پایان متذکر شد: آیا پیگیری مطالبات مردم، انتقاد تخریب کننده است؟ استفاده از امکانات و حل مشکلات حق مردم است، بیان مشکلات مردم تخریب نیست. ما مسؤولانی می‌خواهیم که به حل مشکلات مردم پرداخته و مردم را به نظام بدبین نکنند. / فارس

 

https://hoorkhabar.ir/652411کپی شد!
194
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.