مدیریت به سبک شیرمردی/ تبریک عضو شورا به ترامپ!

به گزارش هورنیوز ؛ جلسات علنی شورای شهر اهواز همیشه همراه با حواشی مختلفی بوده است و در سال چهارم این موضوع گاهی پررنگ تر از متن هم شده است.

 

مدیریت به سبک شیرمردی

هوشنگ شیرمردی که مدت کوتاهیست به عنوان رئیس شورا برای سال چهارم انتخاب شده، نشان داده در جمع کردن شورا قوت روئسای قبل را نداشته است.

شاید بتوان وجهه بارز این امر را عدم کنترل خود در کوچکترین برخوردها و تنش های شورا دانست، به طوری که بارها مشاهده شده به سرعت نسبت به اظهارات اعضای شورا واکنش نشان میدهد و گاهی نیز حتی برای ساکت کردن فرد مقابل چهره اش را خشمگین می کند و صدای خود را بالا می برد؛ امری که برای کنترل جلسه در برابر دیدگان مردم ناخوشایند است.

از رفتار شیرمردی با اعضای شورا که بگذریم، به نظر میرسد رئیس سال چهارم شورا نتوانسته تمام اعضای شورا را زیر چتر مدیریتی خود داشته باشد.

مثال ها در این خصوص فراوان است و شاید یکی از آنها اختلاف و بحث های طولانی در خصوص مسائل پیش پا افتاده ای نظیر ساعت برگزاری جلسات علنی است که هنوز هم به نتیجه درستی نرسیده و میان ساعت های ۱۵،۱۴ و ۱۶ اختلاف وجود دارد.

مورد دیگر عدم کنترل حضور و غیاب اعضای شوراست، به صورتی که جلسات همیشه با حداقل حدنصاب (۱۴ نفر) برگزار می شود، برای مثال در یکصد و پنجاهمین جلسه، اعضا با حدود یکساعت تاخیر به زور تماس های مکرر به ۱۳ نفر رسیدند اما جلسه برگزار شد و دقایقی بعد نفر چهاردهم وارد صحن علنی شد.

البته ظاهراً اعضای شورا اهمیت چندانی به جلسات نمی دهند و در دقایق پایانی، به دلیل ترک صحن، جلسه از حد نصاب می افتد و بالاجبار علیرغم وجود لوایح آماده تصویب، جلسه به پایان میرسد.

%d8%ac%d9%85%d8%b4%db%8c%d8%af-%d8%b3%d9%84%d8%ad%d8%b4%d9%88%d8%b1

تبریک عضو شورا به ترامپ!

صبح دیروز خبر رئیس جمهور شدن دونالد ترامپ در آمریکا تیتر یک رسانه های جهان شد اما در ایران کسی از این امر خوشحال نشد و دلیل آن عدم وجود تفاوت میان کاندیداها بود.

اما در جلسه یکصد و پنجاهم شورای اسلامی کلانشهر اهواز، جمشید سلحشور در اقدامی عجیب، انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا را تبریک گفت.

درحالی که وی با این اقدام را یک شوخی عنوان کرد اما حجت الاسلام سواری به سرعت واکنش نشان داد و در تذکری به سلحشور عنوان کرد: این مکان تریبون رسمی شورای شهر مردم اهواز و نباید اینگونه شوخی هایی در آن انجام شود، اگر می خواهید تبریک بگویید این کار را در پیامی انفرادی انجام دهید.

 

به گزارش هورنیوز ؛ به نظر میرسد با کاهش حجم لوایح در سال چهارم، رئیس شورا باید مدیریت قوی تری داشته باشد تا شاهد حواشی اینگونه در شورای یک کلانشهری با جمعیت بالای یک میلیون نفر نباشیم.

https://hoorkhabar.ir/634411کپی شد!
115
۱
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

  • كمالي به نظر من شیرمردی استعفا بده بهتره
منتشر شده۱