مراسم تجلیل از بانوان شاغل در شرکت فولاد اکسین برگزار شد

هورنیوز – روز سه‌شنبه ۲۷ دی‌ماه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، بزرگداشت مقام شامخ زن و روز مادر، مراسم تجلیل از بانوان شاغل در شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضور دکتر صادقیان مدیر عامل و دکتر اهرابی معاونت اجرایی شرکت در سالن کنفرانس حوزه مدیریت برگزار شد.

 

مدیرعامل شرکت در این مراسم ضمن تبریک این مناسبت گفت: از بانوانی که با عشق و علاقه علاوه بر کار و تلاش در محیط خانه در شرکت فولاد اکسین نیز تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنم.

 

وی گفت: تلاش مضاعف این بانوان نشان از آن دارد که زندگی سرشار از خودگذشتگی و ایثار حضرت فاطمه الزهرا ( س) بانوی بزرگ اسلام را سرلوحه خود قرار داده اند و ما امیدواریم بتوانیم پاسخگو و قدردان زحمات شما باشیم.

 

در ادامه دکتر اهرابی معاون اجرایی فولاد اکسین خوزستان از بانوان شاغل در این شرکت تقدیر و تشکر کرد و در خصوص جایگاه ارزنده حضرت زهرا (س) مطالبی را عنوان کرد و گفت: امیدوارم در کنار کار و تلاش در عرصه صنعت در محیط زندگی و خانواده سربلند و سلامت باشید.

 

در پایان مراسم با اهدا یک شاخه گل و هدیه از بانوان شاغل در شرکت تقدیر شد، همچنین به همین مناسبت با دستور مدیرعامل و تصویب هیئت مدیره شرکت با اهدا هدیه از کلیه همسران پرسنل شرکت نیز تقدیر گردید.

https://hoorkhabar.ir/710093کپی شد!
28
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.