تردد بیش از ۱۴۰ هزار مسافر در پایانه‌های مرزی خوزستان

از ۲۴ اسفند پارسال تا هشتم فروردین امسال ۱۴۲ هزار و ۹۷۸ مسافر در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه در استان خوزستان تردد کردند.

هورخبر –   از ۲۴ اسفند پارسال تا هشتم فروردین امسال ۱۴۲ هزار و ۹۷۸ مسافر در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه در استان خوزستان تردد کردند که سهم پایانه مرزی شلمچه ۱۲۹ هزار و ۳۷۶ نفر و سهم پایانه مرزی چذابه ۱۳ هزار و ۶۰۲ نفر بوده است.

در این مدت ورود ۴۱ هزار و ۸۹۶ مسافر ایرانی و ۱۸ هزار و ۸۷۲ مسافر خارجی از طریق پایانه بین المللی شلمچه به کشور ثبت شده است و ۴۸ هزار و ۳۹۱ مسافر ایرانی و ۲۰ هزار و ۲۱۷ مسافر خارجی از کشور خارج شدند.

در بازه زمانی ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا هشتم فروردین امسال ۳ هزار و ۵۶۲ مسافر ایرانی و ۳ هزار و ۹۹ مسافر خارجی از طریق پایانه مرزی چذابه وارد کشور شدند و خروج ۳ هزار و ۴۳۷ مسافر ایرانی و ۳ هزار و ۵۰۴ مسافر خارجی ثبت شده است.

گفتنی است؛ مقایسه آمار‌های تردد امسال با پارسال کاهش ۱۲ درصدی تردد از پایانه بین المللی شلمچه و کاهش ۲۷ درصدی تردد از پایانه بین المللی چذابه است.

پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه در استان خوزستان از گذرگاه‌های بین المللی مهم در ایام راهپیمایی بزرگ و میلیونی اربعین حسینی محسوب می‌شوند.

https://hoorkhabar.ir/716008کپی شد!
3094