پیام تقدیر و تشکر رئیس ستاد جوانان ایران توانمند آیت الله رئیسی از مردم

هورنیوزعلیرضا مهلی رئیس ستاد جوانان ایران توانمند آیت الله رئیسی ضمن تبریک به رهبر معظم انقلاب و ملت شهید پرور ایران اسلامی به جهت آفرینش حماسه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ اظهار کرد: حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا که به نوبه خود از مهم ترین رویدادهای سیاسی کشور به شمار می آید، باعث تضمین آینده کشور عزیزمان ایران است، بنابراین همه مردم علی الخصوص هم ستادی های بزرگوارمان که همواره در این رقابت ها فعال بوده اند، این بار نیز با انتخاب کاندید اصلح در روز انتخابات حضور بهم رسانند.

 

وی گفت: ما با رای دادن در انتخابات به صورت مستقیم در سرنوشت خود سهیم خواهیم شد و هر رای ما می تواند افقی روشن را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.

 

رئیس ستاد جوانان ایران توانمند آیت الله رئیسی در کشور با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه انتخابات در یک روز برگزار می شود ولی اثرات آن سالیان سال باقی می ماند افزود: این کار یک وظیفه ملی است که آینده کشور را تضمین خواهد کرد و به احترام خون شهدا و آینده فرزندانمان بایستی به این وظیفه ملی عمل کنیم.

 

مهلی بیان کرد: بی شک برنده انتخابات همه ملت ایران هستند، چه آنان که رای دادند و چه آنان که با رای ندادنشان باعث شدن به مسئولین بگویند کم کاری بسیار شده و وظیفه سنگینی بر گردن دولت آینده است.

 

وی در پایان گفت: اینجانب به نوبه خود به محضر آیت الله سید ابراهیم رئیسی تبریک عرض می کنم و از همه مردم کشورم و اعضای ستاد جوانان، ستاد رای اولی ها، ستاد دانشجویان، ستاد جهادگران ایران توانمند در سراسر کشور تقدیر و تشکر می کنم. امیدواریم با برطرف نمودن کمبودهای کشورمان توسط دولتمردان پاسخ این همه خوبی داده شود.

https://hoorkhabar.ir/695817کپی شد!
100