رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات انتخاب شد

هورنیوز – پس از اینکه حمید قزوینی سخنگوی مجمع نیروهای خط امام (ره) به فارس اعلام کرد سید هادی خامنه‌ای دبیرکل این مجمع ریاست دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات را نپذیرفته است، این خبر از سوی برخی از اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تکذیب شد.

نخست حسین کمالی که دبیرکلی حزب اسلامی کار را نیز برعهده دارد، انصراف هادی خامنه‌ای از ریاست را شایعه خواند و محمود صادقی نیز که به عنوان دبیرکل انجمن مدرسین دانشگاه‌ها در این شورا شرکت می‌کند گفت که هادی خامنه‌ای ریاست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات را پذیرفته است و خبر انصراف از ریاست توسط خود ایشان تکذیب شده است.

طبق آئین‌نامه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، پس از اینکه دبیرکل حزب عضو شورا ریاست را بر عهده نگیرد، ریاست شورا به حزب دیگر که در نوبت قرار گرفته است، واگذار می‌شود.

بر پایه این گزارش حسین کمالی دبیر کل حزب اسلامی کار برای مدت ۳ ماه ریاست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات را بر عهده گرفت و جلسه این شورا نیز در دفتر این حزب برگزار شد.

حسین کمالی علاوه بر مسئولیت‌های ذکر شده، ریاست کمیته تدوین سیاست‌های شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و ریاست خانه احزاب ایران را نیز بر عهده دارد.

https://hoorkhabar.ir/669067کپی شد!
1457