بهره برداری از فاز اول آبرسانی به روستاهای شاوه ها شهرستان رامشیر

هورنیوز – نماینده مردم شهرستان های رامشیر و رامهرمز در مجلس شورای اسلامی در گفت: پس از برگزاری ۳۰ جلسه توسط نمایندگان استان خوزستان با هیات دولت مصوبه ۲۰۶۵ تعیین و مقرر شد تا تعداد ۴ هزار و ۱۷۰ روستا و ۵۸ شهر بشکل اساسی در استان خوزستان ساماندهی و متحول شوند.

اقبال محمدیان ادامه داد: نمایندگان مردم در مجلس مطالبات به حق مردم خوزستان را پیگیری خواهند کرد و ریزترین مسایل و دغدغه ها را به سرانجام خواهند رساند.

وی افزود: آب مایه حیات و مطالبه بحق مردم شریف روستاها است و شرکت آبفاروستایی در ان رسالت باید با عزم جدی مانند گذشته فعالیت خود را ادامه دهد.

محمدیان یادآور شد: کارکنان خدوم آبفاروستایی خوزستان با سخت کوشی و تلاش جهادگونه، آبرسانی به روستاها را بلحاظ کمی و کیفی افزایش داده اند و حسن نیت خود را نیز با به پایان رساندن پیش از موعد فاز اول آبرسانی به روستای رمیص به اثبات رساندند.

گفتنی است طبق قرارداد فاز اول پروژه آبرسانی به روستای رمیص ظرف۶ ماه تعیین شده بود که آبفاروستایی خوزستان با عزم جدی و سخت کوشی ظرف ۳ ماه اتمام و به بهره برداری رساندند.

در ادامه آیین افتتاح فاز اول آبرسانی به روستهای مسیر شاوه ها معاونت بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان گفت: تامین آب شرب سالم و بهداشتی و پایدار در روستاهای استان خوزستان رسالت اصلی شرکت آبفاروستایی است که علیرغم همه کمبودها موفقیت ها و دستاوردهای خوبی کسب شده است.

علیداد کیانی ادامه داد: نگاه ویژه مقام معظم رهبری به مناطق محروم با تامین اعتبار از محل صندوق توسعه ملی شامل حال آبفاروستایی در سراسر کشور شده که در خوزستان بسیار راهگشا و موثر بوده است.

وی افزود: بمناسبت هفته دولت و با تلاش بی وقفه و شبانه روزی کارکنان آبفاروستایی خوزستان فاز اول پروژه تامین آب شرب روستاهای مسیر شاوه ها در روستای رمیص به بهره برداری رسید و امیدواریم تا دهه مبارک فجر شاهد اتمام و به بهره برداری رسیدم فاز دوم این پروژه نیز باشیم.

همچنین مدیر امور آبفاروستایی شهرستان رامشیر با اشاره به کارگزاری ۵/۷ کیلومتر خط انتقال در فاز اول پروژه تامین آب شرب روستاهای مسیر شاوه ها گفت: با کارگزاری این خط انتقال اهالی شریف روستای رمیص از آب شرب پایدار و بهداشتی بهره مند شدند.

ستار اسکندری ادامه داد: تا پیش از اجرای این پروژه توزیع آب شرب در این روستا ۲۴ ساعت در ۷۲ ساعت بود.

وی افزود: روستای رمیص ۲۳۷ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۹۵۰ نفر را تحت پوشش دارد که با بهره برداری از این پروژه اهالی شریف این روستا بصورت شبانه روزی از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند خواهند بود.

https://hoorkhabar.ir/666338کپی شد!
300