ورزش جت اسکی خوزستان در مسیر پیشرفت

به گزارش هورنیوز مصطفی پناباد رئیس کمیته جت اسکی استان خوزستان به خبرنگار ما گفت: ورزش جت اسکی استان خوزستان سالها در هاله ای از ابهام قرار گرفته بود که با تلاش ورزشکاران این رشته و همراهی هیئت انجمن های ورزشی استان در مسیر پیشرفت قرار گرفته است، به نحوی که امروز برای اولین بار در مسابقات انتخابی جت اسکی کشور شرکت کرده ایم.

وی افزود: دومین دوره انتخابی تیم ملی جت اسکی اسلالوم کشور مورخ ششم تیرماه در استان هرمزگان برگزار شد، که استان خوزستان با مصطفی علوانیان، علی دشمن زیاری، محمدرضا دشمن زیاری و حکیم آلبوغبیش در این مسابقات حضور پیدا نمود.

رئیس کمیته جت اسکی استان خوزستان عنوان کرد: با همت ورزشکاران استانمان جواز حضور در مرحله بعد مسابقات را که در استان گیلان برگزار می شود به دست آورده که این خود بسیار ارزنده است.

پناباد در پایان گفت: در تلاش هستیم جت اسکی را در استان خوزستان قانونمند نمائیم تا بتوانیم مسابقات کشوری و بین المللی را میزبانی کنیم، زیرا امکانات خوبی در خوزستان وجود دارد و از مسئولین مثل استاندار محترم تقاضامندیم موانع تاسیس باشگاه این ورزش را کنار بزنند تا علاقه مندان بتوانند به این ورزش مفرح بپردازند.

 

https://hoorkhabar.ir/660945کپی شد!
451