باید در بودجه ۹۶ ردیف مستقلی برای مناطق کم برخوردار در نظر گرفته شود

رامی علاسوند عضو شورای شهر اهواز در گفتگو با هورنیوز درخصوص لزوم افزایش خدمات عمرانی و شهری در مناطق کم برخوردار مانند حصیرآباد، عین دو ،ملاشیه و منبع آب اظهار داشت: در بودجه سال ۹۶ توجه زیادی به این مناطق نشده است.

وی افزود: در چهارسال گذشته توجه ویژه ای به مناطق کم برخوردار شده است اما همواره شهرداری پیشنهاد کمک به این مناطق را در قالب لایحه ارسال می کرد اما ما این نکته را مطرح کردیم که در بودجه سال ۹۶ ردیفی برای این مناطق در نظر گرفته شود.

عضو شورای شهر در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: تعدادی خانه سازمانی در شهرداری وجود دارد که یا دراختیار پرسنل حقیقی قرار ندارند و یا مدت طولانی در اختیار برخی اشخاص قرار گرفته اند و سایر پرنسل از این خدمات بی بهره مانده اند.

علاسوند با اشاره به لزوم پرداخت حق مسکن ۱۵۰هزار تومانی به کارکنان شهرداری یادآور شد: قرار شد این پیشنهاد به صورت طرح مطرح شود اما هیئت رئیسه به این بهانه که شهرداری قادر به پرداخت این مبلغ نیست، رأی گیری نکرد.

وی با بیان اینکه برخی اعضای شورا به نشانه اعتراض جلسه را ترک کردند،گفت: متأسفانه یک بدعت بدی که از گذشته در شهرداری وجود داشته اختصاص منازل شهرداری به افرادی غیر از ساکنان است.

عضو شورای شهر تأکید کرد: به طور معمول قرارداد سکونت در منازل سازمانی پنج ساله است اما درحال حاضر افرادی وجود دارند که ۲۵ سال در منازل شهرداری سکونت دارند.

وی افزود: از آنجاییکه تعداد واحدهای سازمانی بسیار کم و بیش از چهار هزار نفر در شهرداری اهواز مشغول به کارهستند پیشنهاد شد تا حق مسکن این افراد به ۱۵هزار تومان افزایش یابد. شهرداری به صورت مستمر به افراد و سازمان ها کمک می کند پس حق کارکنان است که مقداری بر حق مسکن آنها افروده شود.

https://hoorkhabar.ir/648527کپی شد!
67