بازیابی ۲ دستگاه دیزل ژنراتور در راستای بهبود وضعیت آبرسانی

به گزارش هورنیوز و به نقل از شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، مدیر عامل شرکت تعمیرات نیروگاه های برق آبی خوزستان اظهار داشت: در راستای بهبود و ساماندهی وضعیت آبرسانی به شهرهای آبادان و خرمشهر، نیروهای متخصص شرکت تعمیرات نیروگاه های برق آبی خوزستان موفق شدند دیزل ژنراتورهای شرکت تولید و بهره برداری انتقال آب طرح غدیر که چهار سال بی استفاده بودند را در یک عملیات فشرده اورهال و به چرخه تولید بازگردانند.

“محسن رستگارنیا” در ادامه افزود: طی این پروژه دو دستگاه دیزل ژنراتور ۱۲V،MTU سری ۴۰۰۰ با توان ۱۴۰۰ کیلووات در منطقه قیصریه سوسنگرد، که متعلق به شرکت تولید و بهره برداری انتقال آب طرح غدیر می باشند و چهار سال از مدار تولید خارج بودند، توسط کارشناسان متخصص شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاهای برق آبی خوزستان پس از عملیات اورهال دیزل ها، برنامه نویسی سیستم plc  و تهیه و تعویض کلیه قطعات مصرفی انجام و به صورت کامل بروز رسانی و وارد مدار تولید شدند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اقدامات انجام شده از این پس در صورت قطعی برق شبکه، امکان بهره برداری کامل ایستگاه توسط دیزل های مذکور مقدور است و هیچگونه خللی در انتقال آب شهرهای آبادان و خرمشهر صورت نخواهد گرفت.

شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان فعالیت هایی همچون نصب و راه اندازی، تعمیر و نگهداری، بهره برداری از نیروگاه های برق آبی کشور، کارهای ساختمانی سد و نیروگاه، پست های فشارقوی نیروگاه ها، عملیات ژئوتکنیک، حفاری و احیای زهکش ها و همچنین عملیات نصب و راه اندازی و اجرای خط لوله تأسیسات آب و فاضلاب را برعهده دارد.

این شرکت دارای گواهی صلاحیت رتبه یک نیرو، چهار آب، پنج تأسیسات و تجهیزات و پنج نفت و گاز بوده و گواهینامه ISO 9001:2008 را  از موسسه IQNET اخذ کرده است.

https://hoorkhabar.ir/627180کپی شد!
126