بلیت های نوروزی را از کافی نت ها نخرید

امیر خوانساری اظهار کرد: در صورتی که مردم بلیت های خود را از کافی نت ها تهیه کنند و تخطی صورت گیرد، انجمن صنفی وارد دفاع از حقوق خریدار نمی شود و بلیت خریدار هم شامل قانون استرداد نمی شود.

وی با اشاره به افزایش قیمت تورهای مسافرتی دبی و استانبول در ایام عید افزود: این افزایش قیمت به دنبال افزایش ۱۵ درصدی قیمت پروازهای هواپیمایی نفت از ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین است.

خوانساری گفت: همچنین پروازهای فلای دبی از ۱۲۰ دلار به ۳۳۰ دلار افزایش یافت و تور استانبول نیز با توجه به برخی تنش ها در ترکیه، تورهای مسافرتی این کشور افزایش چندانی نداشته اما با این حال در ایام عید نرخ بلیت افزایش یافت.

رئیس انجمن صنفی دفاتر هواپیمایی خوزستان در خصوص تعرفه بلیت پروازهای خارجی بیان کرد: کسی نمی تواند شرکت های خارجی را مکلف کند که قیمت بلیت خود را کاهش یا افزایش دهند.

وی ادامه داد: شرکت هواپیمایی فلای دبی زیرمجموعه شرکت اماراتی است که دسترسی به همه نقاط کشور را فراهم می کند و از این رو در تردد مسافران کشورهای اروپایی به خوزستان و عکس آن موثر بوده است.

پروازهای ترکیش ایر و فلای دبی از اسفند پارسال در اهواز راه اندازی شد.

شرکت هواپیمایی فلای دبی با داشتن ۴۴ فروند هواپیما با برد متوسط، هفته ای سه پرواز در مسیر اهواز به دبی و بر عکس را انجام خواهد داد که با ورود این پروازها، خوزستان به صورت غیرمستقیم به ۹۰ نقطه دنیا متصل می شود.

https://hoorkhabar.ir/597711کپی شد!
76