مرکز مشاوره شغلی ویژه مددجویان بهزیستی خوزستان‌ ایجاد می شود

قائم مقام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان‌ از موافقت برای ایجاد مرکز مشاوره شغلی ویژه مددجویان بهزیستی استان خبر داد.

به گزارش هورنیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، رضا میرانی در این خصوص گفت: پس از تاکید مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در خصوص حمایت ویژه از مددجویان تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان از جمله در امر اشتغال، مجموعه نشست هایی با حضور معاونت اشتغال بهزیستی برگزار شد که ماحصل این نشست ها تشکیل کمیته ای متشکل از کارشناسان خبره هر دو دستگاه بود.

وی افزود:‌ در نشست های تخصصی کارشناسان، ابعاد کلی اشتغال مددجویان اداره کل بهزیستی استان به ویژه معتادان بهبود یافته مورد بررسی قرار گرفت و مقدمات اولیه ایجاد مرکز مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی تخصصی ویژه مددجویان و افراد تحت پوشش بهزیستی خوزستان با هدف ارائه مشاوره شغلی صحیح و معرفی فرصت های شغلی مناسب در خور وضعیت ویژه مددجویان بررسی شد.

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در پایان اظهار کرد: طرح این موضوع بنا به پیشنهاد مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و با حضور مقتدایی استاندار خوزستان مورد تایید قرار گرفت.

https://hoorkhabar.ir/571764کپی شد!
34