دیدار استاندار خوزستان و معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

در این دیدار که با حضور دکتر کردونی مدیرکل دفتر امور آسیب‌های اجتماعی وزارت رفاه، صفایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صدیق‌راد مدیرکل بهزیستی استان برگزار شد، دکتر میدری ضمن تبریک سال نو و تشکر از تلاش‌ها و زحمات استاندار خوزستان، رویکرد معاونت رفاه اجتماعی را در حمایت اجتماعی از اقشار آسیب‌پذیر، سیاست‌های مقابله با فقر و برنامه‌های کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی تشریح کرد.

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون با اشاره به دیدارها و گفت‌وگوها و تفاهم‌های گذشته با استاندار خوزستان در زمینه اجرای برنامه و سیاست‌های رفاهی در استان خوزستان اظهار داشت: با توجه به عزم جدی استاندار خوزستان برای توسعه و پیشرفت استان این فرصت فراهم آمده است که معاونت رفاه اجتماعی برنامه‌ها و پروژه‌های متعددی را در زمینه‌های مختلف از جمله ایجاد اشتغال برای اقشار کم‌درآمد در شهرهای مختلف استان اجرا نماید.

در این دیدار دکتر مقتدایی استاندار خوزستان نیز ضمن تبریک سال نو و تشکر از اقدامات معاونت رفاه اجتماعی در استان خوزستان اظهار داشت: مجموعه استانداری خوزستان آماده هر گونه همکاری برای ارتقا رفاه اجتماعی و کاهش فقر در استان خوزستان است.

مقتدایی با تاکید بر این‌که باید با همکاری و همدلی اقداماتی انجام داد که مردم نتیجه آن‌ها را لمس کنند، عنوان کرد: لازم است با افزایش همکاری‌های بین‌بخشی، ارتقا همکاری بین سطوح ملی و منطقه‌ای و افزایش مشارکت شهروندان، برنامه‌ها و سیاست‌های مشخص و ملموس برای مردم اجرا کرد.

استاندار خوزستان با اشاره به این‌که رییس‌جمهور یکی از برنامه‌های اصلی دولت در سال جاری را اشتغال‌زایی عنوان کرده است، تاکید کرد: شخصا اجرای برنامه‌های مشترک اشتغال‌زایی با معاونت رفاه اجتماعی را پیگیری خواهم کرد.

لازم به ذکر است در مهرماه گذشته پس از دیدار استاندار خوزستان و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت تعاون و استانداری خوزستان منعقد شد و برنامه‌های متعددی با همکاری این دو دستگاه دولتی در سطح استان خوزستان در حال اجرا است.

https://hoorkhabar.ir/567160کپی شد!
23