معاون وزیر علوم : جای جشنواره فیلم‌های علمی اهواز خالی بود

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی اهواز را ضروری دانست.

دکتر سید ضیا هاشمی در حاشیه آیین پایانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی در دانشگاه شهید چمران اهواز شب گذشته گفت: جشنواره فیلم‌های علمی اهواز کاری بسیار مهم و یک ضرورت است چراکه تولید و توسعه فیلم‌های علمی به ترویج علم و بهره‌گیری از هنر برای درونی‌سازی علم و علم‌آموزی در جامعه کمک می‌کند.

وی اظهار داشت: من فکر می‌کنم در دانشگاه‌های ما جای چنین جشنواره‌ای خالی بود که با همت دانشگاه شهید چمران اهواز این خلا برطرف شد و استقبالی که از این جشنواره شد در عرصه ملی و بین‌المللی نشانگر این بود که جامعه دانشگاهی نیازمند و علاقه‌مند به این اتفاق است.

هاشمی ادامه داد: نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی اهواز به خوبی برگزار شد و در سطح بین‌المللی درخور توجه بود و اختتامیه ان نشان داد که هم علاقه‌مندی و جدیت در این حوزه بالا است و هم سطح جشنواره و کیفیت فیلم‌ها بالا بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: ما امیدواریم که این جشنواره استمرار پیدا کند و در دوره‌های بعد بهتر، اثرگذارتر و جریان‌سازتر باشد. همچنین امیدواریم رسانه نیز در این حوزه نقش‌آفرینی کنند و سرویس‌های علمی و هنری در این حوزه دست به دست هم دهند و این حرکت را تقویت کنند.

https://hoorkhabar.ir/565295کپی شد!
22
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.