فرماندار ماهشهر: کشاورزی ماهشهر مورد بی‌توجهی قرار دارد

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: به بخش کشاورزی شهرستان بندر ماهشهر توجه جدی نمی‌شود.

منصور قمر ظهر امروز در جلسه شورای کشاورزی این شهرستان گفت: افکار عمومی بیرون از شهرستان بندر ماهشهر این منطقه را یک منطقه صنعتی و فاقد کشاورزی می‌دانند.

وی ادامه داد: در اذهان مدیران استان نیز اینگونه جا افتاده که شهرستان ماهشهر فقط یک شهرستان صنعتی است و آنگونه که باید به بخش کشاورزی این منطقه توجه جدی نمی‌شود.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: این شهرستان دارای ۲۳۰ هزار هکتار زمین کشاورزی است که بخش عمده‌ای از آن به دلیل مسائل موجود بین اداره اوقاف و امور خیریه و اداره منابع طبیعی کشاورزان را دچار مشکل کرده است.

قمر ادامه داد: چرا شهرستان بندر ماهشهر نباید سهمی از طرح مقام معظم رهبری داشته باشد در حالی که شهرستان‌های دیگری که زمین‌های کشاورزی آن‌ها بسیار کمتر از ماهشهر است در این طرح قرار دارند.

وی تاکید کرد: برای حل مشکلات بخش کشاورزی شهرستان ماهشهر نیاز به یک پیگیری گستاخانه وجود دارد که این پیگیری‌ها نباید ابتر بماند.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر افزود: باید از طرح‌های عام‌المنفعه حمایت شود و بستر لازم برای کار کردن فراهم شود.

قمر با اشاره به وجود شکاف طبقاتی موجود در شهرستان بندر ماهشهر متذکر شد: باید با توسعه بخش کشاورزی، دامپروری و شیلات و توجه ویژه به این بخش‌ها در راستای کاهش این شکاف طبقاتی اقدام کنیم.

https://hoorkhabar.ir/68918کپی شد!
212
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.