سرمربی تیم فوتسال حفاری: می‌توانم روی بازیکنانم حساب کنم

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری پس از پیروزی تیمش مقابل فرش‌آرا مشهد در لیگ برتر کشور گفت: بازیکنانم به بلوغ فکری رسیده‌اند و می‌توانیم روی آن‌ها حساب کنیم.

سیدمحمد ناظم‌الشریعه اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت جدول به صورتی است که تمام بازی‌ها برای ما حساس شده است و هر تیمی که مقابل ما بازی می‌کند، بازی بسته‌ای انجام می‌دهد.

 

وی بیان کرد: فرش‌آرا هم تیم بسیار خوبی است و به اهواز آمده بود که حداقل نتیجه مساوی را به دست آورد و چشم به ضدحملات دوخته بود، بر همین اساس هم فوتبال بسته‌ای انجام می‌داد که ما هم سعی کردیم منطقی باشیم.

 

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری گفت: ما در این دیدار سعی کردیم بی‌مهابا به آب نزنیم و در نیمه اول با تغییراتی که ایجاد کردیم، توانستیم یک گل هم بزنیم و با این تک گل این نیمه را به پایان برسانیم. در نیمه دوم هم باوجود این‌که ما از فرش‌آرا پیش بودیم ولی این تیم برای جبران نیامد و ما هم سعی کردیم بازی را کنترل کنیم تا اسیر ضدحملات نشویم.

 

وی افزود: در دو سه دقیقه پایانی مسابقه حریف که دید دارد سه امتیاز بازی را از دست می‌دهد، کمی تغییر تاکتیک داد که ما هم به تبع به خاطر تغییر تاکتیکی که داشتیم، توانستیم گل دوم را هم بزنیم و با این گل خیال‌مان راحت شد.

 

ناظم‌الشریعه با بیان این‌که عملکرد بازیکنانم خوب بود، گفت: به نظرم بازیکنانم به آن اندازه‌ از تفکر و تمرکز رسیده‌اند که بدانند با چه برنامه‌ای کار کنند. در همین دیدار هم با همین تفکر توانستیم بدون آن‌که مشکلی پیش بیاید و اذیت شویم، سه امتیاز را به دست آوریم. خیلی خوب است که بازیکنانم به بلوغ فکری رسیده‌اند و می‌توانیم روی آن‌ها حساب کنیم. این بازیکنان کمک‌های خوبی برای مربی هستند. به هر حال آن‌ها در این دیدار نشان دادند که بسیار عالی هستند و آن‌چه می‌خواستیم را انجام دادند.

 

وی درباره دیدار آینده تیمش مقابل تاسیسات دریایی عنوان کرد: چهارشنبه این هفته میزبان تاسیسات دریایی هستیم. تیم بسیار خوبی است و نیم‌فصل دوم هم بازیکن برزیلی جذب کرده است. برای ما خیلی مهم است که سه امتیاز این بازی را به دست آوریم. با کسب این سه امتیاز وضعیت جدول هم تغییر می‌کند و برای ما که می‌خواهیم رده‌های بالای جدول را حفظ کنیم، حساس است. تیم ما در حال حاضر در جایگاه سوم قرار دارد.

 

https://hoorkhabar.ir/558کپی شد!
95
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.