برگزاری مانور زلزله در کانون پرورش فکری بهبهان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک بهبهان با همکاری سازمان‌های هلال احمر و بهزیستی شهرستان بهبهان مانور زلزله برگزار کرد.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک بهبهان صبح امروز در برگزاری مانور زلزله اظهار کرد: مانور زلزله با حضور کودکان مهدهای کودک و مدیران سازمان‌های هلال احمر و بهزیستی بهبهان در این مرکز برگزار شد.

نسرین بازیانی افزود: این مانور با اهداف، کاهش تلفات و خسارات ناشی از زلزله به وسیله ارتقای فرهنگ ایمنی و مقاوم سازی، ایجاد آمادگی برای انجام واکنش‌های صحیح و سریع در برابر زلزله و افزایش سطح آگاهی کودکان در مورد زلزله و سایر پدیده های طبیعی برگزار شد و در آن مربیان کانون با اجرای برنامه‌هایی چون؛ تئاتر کاغذی خانه‌ی محکم مادربزرگ، سرود با عنوان زلزله و …، عکس‌العمل‌های صحیح در برابر زلزله را به کودکان آموزش دادند.

وی با بیان این که اجرای مانور و آموزش‌های آن می‌تواند در افزایش سطح مهارت بچه‌ها مؤثر باشد و به آن‌ها کمک می‌کند، تاکید کرد: مانور همچنین می‌تواند موجب افزایش سرعت عمل بچه‌ها شود و آن‌ها تنها با چند بار تمرین می‌توانند سرعت عمل چشمگیری در زمان حادثه از خود نشان دهند.

کانون در ۲۷ شهر استان خوزستان ۵۲ مرکز ثابت و سیار دارد که بیش از ۴۰ فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی را توسط مربیان کارآزموده خود برای کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۶ سال اجرا می‌کند.

 

https://hoorkhabar.ir/24743کپی شد!
98
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.