بودجه شهرداری اهواز در سال ۹۳ با یک هزار و ۲۰ میلیارد تومان بسته شد

پیش‌بینی‌هایی در جهت تشویق سرمایه‌گذاران و مشارکت بخش خصوصی برای تسریع کار آنها، در نظر گرفته شده است.
رییس شورای شهر اهواز خبر داد: جلسه تصویب بودجه ۹۳ شهرداری اهواز دوشنبه (۱۹ اسفندماه) در صحن علنی شورا برگزار می‌شود.
رامی علاسوندمقدم  به شوشان گفت: این اولین باری است که برای بررسی بودجه تا این حد وقت صرف می‌شود و این نشان از توجه و دقت بالای اعضای شورای شهر در بررسی بودجه ۹۳ شهرداری است.
وی ادامه داد: کارگروه های تخصصی مختلفی برای بررسی بودجه تشکیل شدند. بودجه شهرداری در این کارگروه‌ها در بعضی بخش‌ها افزایش و در برخی بخش‌ها افزایش پیدا کرد و در نهایت بودجه با یک هزار و ۲۰ میلیارد تومان بسته شد.
رییس شورای شهر اهواز در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که با توجه به افزایش قابل توجه رقم بودجه ۹۳ نسبت به بودجه ۹۲ و سال‌های قبل، چه تضمین اجرایی برای تحقق یک‌هزار میلیارد تومان بودجه ۹۳ وجود دارد؟ گفت: سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های اقتصادی در سال ۹۲ در اهواز صفر بوده است. به همین دلیل برای احیای این موضوع شورای شهر چهارم یک کمیسیون را به طور اختصاصی برای جلب مشارکت‌ها و سرمایه گذاری های اقتصادی در اهواز تشکیل داد و مطمئن باشید که سرمایه گذاران بسیاری در سال ۹۳ اقدام به سرمایه گذاری در اهواز خواهند کرد.
علاسوند مقدم تصریح کرد: پیش‌بینی‌هایی که در جهت تشویق سرمایه‌گذاران و مشارکت بخش خصوصی برای تسریع کار آنها، در نظر گرفته شده ب‌ شک موثر خواهند بود و سرمایه گذار نیز امنیت در سرمایه‌گذاری را خواهان است که شورای شهر و شهرداری بستر امن را برای سرمایه گذاران در شهر اهواز را ایجاد می کند.
وی در ادامه در خصوص اعتصاب برخی کارگران شهردار گفت: یکی از شرکت های خدماتی که توان انجام کار را نداشت، باعث این اتفاق شد و بیش از یک سال است که کار انجام نمی دهد و شهرداری در حال انجام تعهدات این شرکت است. در سال ۹۳ بستر برای شرکت های توانا فراهم است تا مشکلاتی این چنینی برای کارگران رخ ندهد و کارگران با خیال راحت مشغول به کار باشند.
https://hoorkhabar.ir/1816کپی شد!
159
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.