کیانی‌‌زاده: هیات بازی‌های بومی و محلی استان، از هیات‌های فعال است

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان یکی از هیات‌های فعال است.

فرامرز کیانی‌زاده در مجمع انتخاب رییس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان که امروز، ۱۷ اسفندماه در اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، اظهارکرد: به حسینی، رییس منتخب هیات تبریک می‌گویم و امیدوارم باتوجه به پشتکاری که دارد، برای چهار سال آینده برنامه‌های خوبی داشته باشد.

 

وی بیان کرد: حسینی و تیمی که طی چهار سال گذشته با او کار کردند، عملکرد خوبی داشتند و یکی از هیات‌های فعال استان بودند. باتوجه به این‌که مسابقات قهرمانی کشور کمی در این رشته بود ولی در ارزیابی ما، این هیات جزو آن هیات‌هایی بود که امتیاز خوبی گرفت که این نشان می‌دهد تلاش‌های آن‌ها خوب بوده است و آن آیتم‌هایی که در ارزیابی ما نبود را جبران می‌کردند و جزو هیات‌های برتر شدند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: باتوجه به تغییر نام فدراسیون، کار این فدراسیون و هیات‌ها نسبت به سایر فدراسیون‌ها و هیات‌ها خیلی سخت‌‌تر است. نزدیک به چهار هزار روستا در خوزستان وجود دارد که باید برای آن‌ها برنامه‌ریزی شود. در این رشته، باید هم در شهرستان‌ها و هم در روستاها فعالیت شود که با این شرایط، کار بسیار سخت‌تر می‌شود. به هر حال امیدوارم فدراسیون و هیات استان در برنامه‌ریزی‌ای که انجام می‌دهند، موفق باشند.

 

وی بیان کرد: قاعدتا باید روی سلامتی افراد و روستاها تلاش کنیم. استعدادهای بسیاری وجود دارد که حسینی باید بتواند این استعدادها را شناسایی کند، ضمن این‌که هیات‌ها باید تعامل نزدیکی با حسینی داشته باشند تا درنهایت بتوان از این استعدادها در مسابقات قهرمانی کشور بهره برد.

 

کیانی‌زاده در پایان خاطرنشان‌کرد: امیدوارم حسینی بتواند بهتر از چهار سال گذشته فعالیت کند. اعضای مجمع هم باید خود را در تمام تصمیم‌گیری‌های هیات دخیل بدانند.

 

https://hoorkhabar.ir/1750کپی شد!
247
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.