برگزاری غرفه شهرداری اهواز در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان خوزستان

هورنیوز – غرفه دستاوردهای پژوهش و فناوری شهرداری اهواز به میزبانی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی با حضور فعال در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و دهمین فن بازار سال ۱۴۰۱ استان خوزستان با هدف ارائه آخرین دستاوردها و عرضه محصولات برگزار شد.

 

به گزارش امور ارتباطات معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز: این نمایشگاه به مناسبت هفته پژوهش با حضور غرفه های سازمانها، ادارات، شرکتها، دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان خوزستان در محل نمایشگاه های بین المللی خوزستان سالن خلیج فارس آغاز به کار کرد.

سعید فردانی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی در بازدید از غرفه شهرداری، با بیان اینکه مقوله پژوهش می تواند در حرکتها و قدم های آتیه سازمانها موثر باشد، افزود: ارگانها و سازمانهای شهرداری اهواز در زمینه پژوهش قدم های بلندی را برداشته اند که می توان به تفاهم نامه های پژوهشی با مراکز دانشگاهی و مقام های موثر در این زمینه برای سالهای ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ در راستای تحقق برنامه اهواز ۱۴۰۵ اشاره کرد.

 

وی با اشاره به هدف گذاری شهرداری اهواز در حمایت از پایان نامه های مقطع ارشد و دکتری که به صورت مسئله محور هستند، اظهارکرد: ان شاءالله در این زمینه قدم های موثری برداریم.

 

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی در ادامه بیان کرد: مدیریت شهری به این نتیجه رسیده است که حل مشکلات فعلی شهر و شهرداری اهواز صرفاً بر اساس تجارب گذشته نیست بلکه با گره زدن تجارب گذشته و پژوهش هایی که با نگاه به آینده  بر اساس فناوری و دانش روز است بتواند زمینه سازی بهتری را برای خدمت رسانی به شهروندان رقم بزند.

 

فردانی اظهارکرد: ان شاءالله بتوانیم در این زمینه گامهایی استواری برای تحقق پژوهش های کاربردی و مطالعات راهبردی داشته باشیم.

محمد جواد جعفری مدیرکل برنامه ریزی و بودجه هم در بازدید از غرفه شهرداری اظهارکرد: طرح های شناسایی و ساماندهی محلات حاشیه ای و کم برخوردار، نیاز سنجی و مکان یابی ایستگاهها و تعیین موقعیت RTK در کلانشهر اهواز، شاخص های توسعه پایدار، کتاب آمارنامه ۱۴۰۰ کلانشهر اهواز، کتاب شهدای مدافع حرم، سامانه های جدید شهرداری در بستر ایجاد و توسعه شهرداری الکترونیک، همچنین اطلاع رسانی به شهروندان در خصوص برنامه سوم راهبردی شهرداری و بسیاری دستاوردهای پژوهشی معاونتها و سازمانهای شهرداری اهواز، در این غرفه در معرض دید عمومی گذاشته می شوند.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی در پایان ضمن تقدیر از دست اندرکاران در برپایی غرفه شهرداری در نمایشگاه هفته پژوهش از سایر غرفه های نمایشگاه نیز بازدید کرد.

 

گفتنی است نمایشگاه هفته پژوهش از تاریخ ۲۶ لغایت ۲۸ دی ماه صبح ها از ساعت ۹ الی ۱۲ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای علاقمندان است.

https://hoorkhabar.ir/709956کپی شد!
132
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.