کیف پول دیجیتال Novi به واتساپ اضافه می شود

هورنیوز – تعداد محدودی از کاربران ایالات متحده به صورت آزمایشی می توانند از کیف پول دیجیتال Novi واتساپ استفاده کنند. با استفاده از این کیف پول دیجیتال کاربران امکان انجام تراکنش از طریق استیبل کوین را خواهند داشت.

 

ویژگی جدید در حال آزمایش همانند ارسال فایل در واتساپ خواهد بود به طوری که کاربران اندرویدی می توانند برای استفاده از آن از آیکون گیره کاغذ و گوشی های iOS نیز با آیکون + برای دسترسی به قابلیت payment اقدام کنند.

 

به نظر می رسد هم اکنون دریافت و پرداخت رمز ارز در این کیف پول دیجیتال در پلتفرم واتساپ فراهم شده است. طبق توضیحات وب سایت کیف پول مورد نظر برای ارسال یا دریافت پول کارمزدی دریافت نخواهد کرد و همچنین برای تعداد دفعات ارسال و پرداخت محدودیتی وجود ندارد. همچنین این کیف پول تمامی پرداخت ها را به صورت آنی انجام خواهد داد.

 

هم اکنون این کیف پول دیجیتالی در ایالات متحده و گواتمالا در دسترس است. اما طبق اعلام وب سایت BetaInfo کاربران گواتمالا برای استفاده از آن تنها از اپلیکیشن مستقل استفاده می کنند. این ویژگی به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی در اختیار کاربران مورد نظر خواهد بود. پیش از این نیز از پشتیبانی برنامه واتساپ از کیف پول ارزی Novi خبرهایی منتشر شده بود. متا نیز طی ماه‌های گذشته از قرارگیری تمامی سرویس های پرداخت و مالی خود از طریق برند Novi خبر داده بود.

https://hoorkhabar.ir/707485کپی شد!
31