تشکیل شورای صلح و سازش در دستور کار است

هورنیوز – علی دهقانی با حضور در مسجد جامع امام حسین (ع) منطقه زرگان و مردم این منطقه ضمن دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد:خدمتگزاران دستگاه قضایی خود را محدود به میز‌ها و زمان اداری نمی‌دانند بلکه عرصه خدمت‌رسانی به مردم نامحدود است و ارتباط مستقیم و بلاواسطه با مردم، بررسی مشکلات آنان، رعایت کرامت و احترام به شخصیت مردم و بزرگان و عشایر اساس کار در دستگاه قضایی است.

 

وی ادامه داد: منطقه زرگان دارای مردمی ولایتمدار و مطیع محض مقام معظم رهبری مدظله العالی، شهدای والا مقامی و ظرفیت عظیم و بزرگی در بحث صلح و سازش است که موجب شده آمار جرایم و آسیب‌های منطقه نسبت به سایر مناطق پایین‌تر باشد و صلح و سازش با حضور سران و بزرگان عشایر و سادات، در صدر قرار گیرد.

 

دهقانی با تاکید بر استفاده بیشتر از ظرفیت سران عشایر این منطقه، گفت: تشکیل شورای صلح و سازش در منطقه با حضور روحانیون، متنفذان و بزرگان در دستور کار این دادگستری قرار گرفته است.

 

این مقام مسئول با بیان این که وظیفه دستگاه قضایی پاسخگو کردن مسئولان در ارائه خدمات به مردم است، گفت: راه‌اندازی دفتر ارتباطات مردم و مسئولان با استفاده از ظرفیت بزرگان، شیوخ و روحانیون منطقه و تشکیل کارگروه رفع محرومیت به‌منظور شناسایی مشکلات منطقه و پیگیری مطالبات مردم توسط معاونت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی دادگستری استان و همچنین حضور معاون دادستان در امور حقوق عامه جهت شناسایی مشکلات و پیگیری جهت رفع آن‌ها، از اقدامات دستگاه قضایی استان در این منطقه خواهد بود.

 

رئیس کل دادگستری خوزستان با بیان این که رعایت قانون به استقرار نظم در منطقه کمک می‌کند، تصریح کرد: نکته مهمی که مسئولان، مردم و همه شهروندان باید به آن توجه کنند، رعایت قانون است که نظم به همراه می‌آورد.

 

دهقانی گفت: امیدواریم با تلاش و همت مردم و مسئولان، گام موثری در جهت پیشرفت این منطقه برداشته شود وشاهد محیطی منظم و به دور از مشکلات در این منطقه باشیم.

https://hoorkhabar.ir/704388کپی شد!
33