جوابیه

هورنیوز – باتوجه به درج نامه سرگشاده تعدادی از کارکنان سازمان آب و برق خوزستان در این پایگاه خبری، روابط عمومی سازمان مذکور جوابیه ای صادر کرده که منعکس می شود. لازم به ذکر است انتشار این جوابیه به منزله عدم انعکاس نقدها، گزارش ها، اخبار و… آتی در خصوص عملکرد این سازمان در پایگاه خبری تحلیلی هورنیوز نیست.

 

در متن این جوابیه آمده است:

مدیر محترم پایگاه خبری هورنیوز

پیرو انتشار مطلبی با عنوان “نامه سرگشاده برخی کارکنان سازمان آب و برق خوزستان به نماینده ولی فقیه و دستگاه های بازرسی،نظارتی و امنیتی” با کد خبر ۷۰۲۸۱۹ در مورخ ۱۴۰۰/۱۶/۱۲، جوابیه زیر جهت تنویر افکار عمومی ارسال می گردد.مقتضی است به استناد ماده ۲۳ قانون مطبوعات کشور، در آن پایگاه خبری درج شود.

 

صدور هرگونه مجوز از سوی سازمان آب و برق خوزستان برای بکارگیری نیرو یا تبدیل وضعیت خارج از چارچوب قانونی در شرکت بهره برداری سد و نیروگاه دز(از شرکت های بهره بردای طرف قرارداد این سازمان) مورد اشاره در این خبر، موکدا تکذیب می گردد. ضمنا این سازمان بعنوان یک دستگاه اجرایی پیشتاز در راستای استفاده از فرصت ایجاد شده بر اساس بند د تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰، تبدیل وضعیت کلیه ایثارگران عزیز مشمول دستورالعمل صادره به تعداد ۱۶۵ نفر را در سریعترین زمان ممکن انجام داده و احکام کلیه مشمولین مذکور در حال صدور است و پیش از پایان سال جاری تکمیل می گردد.

https://hoorkhabar.ir/702942کپی شد!
131
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.