احکام کمیته‌های هفت گانه جشنواره «رسام» در اهواز صادر شد

هورنیوز – جلسه شورای هماهنگی دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» امروز در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.

 

در این جلسه که با حضور حبیب‌الله مازندرانی دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» و سردار عبدالرضا مرادحاجتی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد، احکام کمیته‌های هفت گانه اجرایی جشنواره صادر و به مدیران مربوطه اهدا شد.

 

مازندرانی در این جلسه، وحدت و عملکرد جهادی مدیرکل و کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان را نقطه قوت میزبانی این رخداد دانست و اظهار داشت: خوزستانی ها همیشه مرد روزهای سخت و کارهای بزرگ بوده و هستند.

 

وی افزود: همه در کنار هم هستیم تا به بهترین شکل ممکن مراسم پایانی این جشنواره را در اهواز انجام داده و خاطرات خوبی را برای هنرمندان سراسر کشور رقم بزنیم.

 

کمیته های تبلیغات و اطلاع رسانی، اجرایی، پشتیبانی و ترابری، حفاظت و امنیت، تشریفات و گردشگری، فرهنگی و هنری و مالی از جمله کارگروه هایی هستند که وظیفه انجام امورات مربوط به مراسم اختتامیه سومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه «رسام» را در خوزستان به عهده دارند.

https://hoorkhabar.ir/701684کپی شد!
27