توقیف سه تن گیاه دارویی محلب در دزفول

هورنیوز – علیرضا فتح الهی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دزفول ایرنا افزود: در پی گزارش‌های مردمی و نیروهای حفاظت از منابع طبیعی شهرستان دزفول در روز گذشته در منطقه دوبه‌ها، دمایر، صلواتی و کینو مرز بین دزفول با اندیکا وچهار محال بختیاری سه تن دانه گیاه محلب با همکاری دستگاه های امنیتی و انتظامی کشف و توقف شد.

 

وی با بیان اینکه هشدارهای قبلی مبنی بر ممنوعیت برداشت گیاهان دارویی بدون مجوز صادر شده است، گفت: ارزش تقریبی این میزان گیاه دارویی سه میلیارد ریال است.

 

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دزفول اضافه کرد: متاسفانه افردی به صورت غیرمجاز اقدام به برداشت این دانه گیاه محلب در مناطق کوهستانی و سخت گذر می‌کنند که غیرقانونی است.

 

فتح الهی با بیان اینکه این محموله در منطقه دشت گرگان دورک توقیف شد، گفت: متخلفان جهت سیر مراحل قضایی به پاسگاه انتطامی شهیون هدایت شدند.

 

وی افزود: یگان حفاظت از منابع طبیعی ضمن آموزش و تلاش در پیشگیری از وقوع جرائم در حوزه منابع طبیعی و محیط زیست به صورت شبانه روزی در تمام طول سال با هرگونه تخلف در عرصه‌های طبیعی به شدت برخورد خواهد کرد.

 

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دزفول از معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، سرعت عمل دستگاه قضایی، فرماندهی نیروی انتظامی، فرمانده پاسگاه شهیون و سایر نیروهای پاسگاه انتظامی شهیون که در این امر با اداره منابع طبیعی شهرستان دزفول همکاری داشتند، قدردانی کرد.

https://hoorkhabar.ir/696409کپی شد!
70
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.