بیانیه جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان خوزستان در قدردانی از ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی

به گزارش هورنیوز؛ جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان خوزستان در قدردانی از ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی به مناسبت حضور در انتخابات قدردانی کرد. در این پیام چنین آمده است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت عزیز ایران اراده کرد و انقلاب کرد و عزم کرده است همچنان انقلابی بماند. حضور معنا دار ملت در انتخابات اخیر ارسال این پیام بود که این ملت همچنان انقلابی است و اجازه نخواهد داد هیچ کس و قدرتی و جریانی بر انتخابش که پس از دو هزار و پانصد سال مبارزه با طاغوت به نتیجه رسیده، خللی و آسیبی وارد آورد.

 

جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از مردم غیور زمان شناس و همیشه در صحنه برای نمایش زیبای همبستگی ملی و تبریک به حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی که ملت وی را برای دوران جدید تلاشهایش در جهت تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و گره گشایی از مشکلات معیشتی و اقتصادی، بر ریاست قوه مجریه کشور برگزیده است، امیدوار است دولت جدید در دو حوزه داخلی و خارجی از منافع و امنیت ملت و کشور صیانت کرده و موجبات افزایش نفوذ و اقتدار ایران در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، نظامی و امنیتی و غیره فراهم نماید.

 

بی شک گسترش کمی و کیفی محور مقاومت با اولویت آزاد سازی فلسطین و رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیستهای غاصب، همچنان که تاکنون تاثیری شگرف در تقویت نفوذ و جایگاه ایران در منطقه و جهان داشته است، می تواند دولت آینده را در تحقق برنامه هایش در ابعاد داخلی و خارجی یاری رساند.

https://hoorkhabar.ir/695901کپی شد!
21