جذب مدیران با سابقه و لایق برای مدیریت در شهرداری

به گزارش هورنیوز؛ کیامرث زنگنه بندانی کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در دوره سوم که از دیدگاه مردم شهر باغملک به عنوان یک شورای طلایی از آن دوره یاد می شود عضو شورای شهر باغملک بودم. بر اساس تجربه در دوره قبل احساس کردم  می توانم برای خدمت به کلانشهر اهواز ورود کنم.

 

کیامرث زنگنه بندانی با اشاره به مشکلات شهر اهواز؛ اظهار کرد: کسانی که در ۵ دوره قبل وارد شورا شدند برای حل مشکلات شهر اهواز فقط از ظرفیت های خودشان استفاده کردند. در ادوار گذشته شورای شهر اهواز از ظرفیت هایی مانند نخبگان، جامعه مهندسین، معتمدین، بازاریان، صاحبان ایده، فرهنگیان، هنرمندان و تمام کسانی که دلشان به حال شهر می سوخت استفاده نشده است.

 

وی تصریح کرد: یکی از برنامه های بنده برای حل مشکلات شهر اهواز و مشارکت مردم در آبادانی شهرشان، استفاده از شورایاران است یعنی از ظرفیت مردم برای مدیریت شهر استفاده شود.

 

زنگنه بندانی جذب مدیران با سابقه و لایق را برای مدیریت در شهرداری دارای اهمیت دانست و افزود: مدیران توانمند و متخصص باید در سامانه‌ای به نام ثبت سوابق اجرایی شهرداری ثبت نام نمایند تا در نهایت، قوی ترین گزینه توسط اعضای شورای شهر انتخاب شود.

 

این استاد دانشگاه به معضل عدم جمع آوری آب های سطحی در شهر اهواز اشاره کرد و گفت: ارائه طرحی برای رفع مشکل جمع آوری آب های سطحی در قالب طرح جامع جمع آوری آبهای سطحی برای برنامه بلند مدت ۴ ساله  یکی از مهمترین نیازهای شهر اهواز می باشد که در دور ششم شورای شهر اهواز می بایست به صورت ویژه مورد توجه اعضا قرار بگیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: سرانه فضای سبز شهر اهواز با توجه به جمعیت و میزان مساحتی که کاربری فضای سبز اشغال کرده است معادل ۶ الی ۸ متر است که در مقایسه با استانداردهای جهانی ذکر شده، کمبود قابل توجه ای را نشان می دهد. این مساله زمانی حادتر می شود که بدانیم شهر اهواز به عنوان یک کلانشهر بزرگ و صنعتی دارای جایگاه ویژه ای در سطح ملی می باشد. لازم به ذکر است سرانه فضای سبز شهر اهواز به علت مسائل عنوان شده اعم از آلودگیهای مختلف با توجه به حداکثر استاندارد می بایست حداقل به سرانه ۲۵متر مربع برسد.

 

زنگنه بندانی به راهکارهای افزایش سرانه فضای سبز در شهر اهواز اشاره کرد و گفت: اجرای کمربند سبز، ارائه طرح آب خام جهت آبیاری فضای سبز ، کاشت درختان سازگار با اقلیم اهواز و نیز ارائه طرح آبیاری قطره‌ای برای بهینه سازی در مصرف آب می توانند از جمله راهکارهای افزایش سرانه فضای سبز در شهر اهواز باشند.

 

این مدرس دانشگاه گفت: ارائه طرحی مبنی بر توسعه فضای سبز شهری جهت استفاده و اشتغال بانوان سرپرست خانوار در مناطق مختلف شهر اهواز نیز می تواند به عنوان طرح آینده اینجانب پس از ورود در ششمین دوره شورای اسلامی شهر اهواز مورد توجه قرار گیرد.

 

از دیگر برنامه های این کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز احداث پارک هایی از جمله پارک بانوان، پارک کودک، پارک سالمندان، پارک هنرمندان و پارک بیماران خاص مانند اوتیسم می باشند.

 

زنگنه بندانی از دیگر موضوعات مغفول مانده در شهر اهواز را عدم توجه کافی به حمل و نقل عمومی دانست و تصریح کرد: شهر اهواز نیازمند خارج کردن خودروهای فرسوده از ناوگان شهری و مجهز شدن ایستگاه ها در مناطق مختلف به دستگاه های خنک کننده و گرم کننده است.

 

وی در ادامه این نشست به ارائه برنامه ها و راهکارهای خود در خصوص حل مشکل مترو اهواز، مشکل آسفالت معابر خیابان ها، ساماندهی صنوف آلاینده و مشاغل مزاحم و پر سر و صدا به خارج از مناطق مسکونی، همسان سازی پیاده روها برای تسهیل عبور و مرور معلولان و … پرداخت.

https://hoorkhabar.ir/695766کپی شد!
110
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.