نماینده اسبق اهواز در مجلس شورای اسلامی مردم غیور خوزستان را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد

به گزارش هورنیوز، سید شریف حسینی نمایند ادوار گذشته شهر اهواز در پیامی ملت شریف ایران اسلامی را به حضور پر شور و دشمن شکن در انتخابات آتی دعوت نمود.

 

وی در این پیام آورد: ۴۲ سال از پیروزی باشکوه‌ترین انقلاب تاریخ می‌گذرد و خورشید این تحول شگرف تاریخ، با دم مسیحایی امام روح‌الله، رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و خون پاک شهیدان بر همه عالم پرتوافشانی می‌کند.

 

اینک بار دیگر عرصه حضور و فرصت انتخاب و تعیین سرنوشت آینده برای ملت ایران و ثبت یک حماس و رخداد تاریخی فراهم شده است. ملت بزرگ ایران علی‌رغم سختی ها و دشواری های ناشی از بی تدبیری ها و تحریم‌های ناجوانمردانه، اما پر صلابت و راسخ یک بار دیگر اراده خویش را در معرض نگاه جهانیان قرار خواهند داد تا با خلق حماسه‌ای شکوهمند ثابت کنند مردم رشید ایران هیچگاه در دفاع از حقوق خود ذره ای تردید نداشته و تاریخ‌ساز گنجینه درخشان نظام جمهوری اسلامی خواهند شد.

 

اینجانب به عنوان فرزند کوچک خوزستان، آحاد مردم شریف و ولایتمدار خوزستان را به حضور پرشور و حماسی در انتخابات ۲۸ خرداد دعوت می‌کنم رجاء واثق دارم، بار دیگر حضور چشمگیر شما مایوس کننده دشمنان خواهد بود.

“لاله این چمن آلوده به رنگ است هنوز
سپر از دست مینداز که جنگ است هنوز ”
“ای که آسوده نشستی لب ساحل برخیز
که تو را کار به گرداب و نهنگ است هنوز”

 

فرزند خوزستان سید شریف حسینی

 

https://hoorkhabar.ir/695712کپی شد!
90
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.