ورودی‌های خوزستان به روی خودرو‌های غیربومی بسته شد

هورنیوز – ولی اله حیاتی فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: برابر مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله کرونا از ساعت ۱۲ ظهر روز سه‌شنبه تا ۱۲ ظهر روز دوشنبه هفته آینده کلیه ورودی‌های خوزستان روی خودرو‌های با پلاک غیربومی مسدود شد و اجازه ورود به استان ندارند. خودرو‌های با پلاک بومی نیز حق خروج را ندارند.

 

او افزود: مقررات تردد به شهر‌های نارنجی و زرد نیز اعمال می‌شود و در صورت تردد در شهر‌های نارنجی جریمه یک میلیون تومانی و در شهر‌های زرد جریمه ۵۰۰ هزار تومانی اعمال خواهد شد و توصیه می‌شود هم‌استانی‌ها در این ایام، تحت هیچ شرایطی به مسافرت نروند، زیرا با چالش‌ها و محدودیت‌های تردد روبه‌رو خواهند شد.

 

حیاتی با بیان اینکه خواهش می‌کنیم که مردم در این ایام در منازل بمانند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله رعایت فاصله اجتماعی، حاضر نشدن در اجتماعات و استفاده از ماسک را سرلوحه امور خود قرار دهند، تصریح کرد میزان رعایت نکات بهداشتی در خوزستان کاهش پیدا کرده است؛ نباید دچار عادی‌انگاری شویم و مجددا به وضعیت قرمز و نارنجی کرونا برگردیم.

 

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان ادامه داد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شرایط مدیریت خواهد شد تا مجددا گرفتار پیک کرونا نشویم و به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری از عادی‌انگاری، صدا و سیما مکلف شده است برنامه‌های ویژه‌ای با حضور کارشناسان، نخبگان و اهل فن در حوزه مسائل بهداشتی و درمانی برگزار کند.

https://hoorkhabar.ir/695348کپی شد!
121
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.