تقدیر استاندار خوزستان از سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و شورای راهبردی شرکتهای پتروشیمی

به گزارش هورنیوز ؛ با شیوع ویروس کرونا و گسترش آموزش مجازی، بسیاری از دانش آموزان از امکانات لازم برای دسترسی به این آموزش ها برخوردار نبودند به همین دلیل شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر در اقدامی پسندیده و  در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود، با اختصاص ۶۰ میلیارد ریال اعتبار، بالغ بر ۲ هزار تبلت طی آئینی به دانش آموزان این منطقه اهدا نمود.

 

در آیین پویش هر تبلت یک مدرسه استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش خوزستان، ضمن تبریک هفته بسیج و تسلیت سالروز وفات حضرت معصومه (س) گفت: نفس انفاق و کمک به همنوع، نزد خداوند و بندگانش اقدامی شایسته بوده، بویژه آنکه این امر، در رابطه با مقوله تعلیم و تربیت و علم اندوزی باشد.

 

غلامرضا شریعتی افزود: این امر نیک، تقویت کمال انسانی را بهمراه داشته که با کسب علم و دانش و نزدیک شدن به خداوند در جامعه اسلامی موجبات آن را فرآهم می سازد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: در هر جامعه پیشرفته و توسعه یافته ، توجه به علم و دانش اندوزی مهمترین زیرساخت بشمار رفته و نبود آن در هر جامعه ای موجب از بین رفتن دیگر سرمایه های مادی آن جامعه می شود.

 

رئیس شورای آموزش و پرورش خوزستان گفت: اگر به آموزش و پرورش و نیروی انسانی بعنوان یک بخش هزینه بر نگاه کنیم، موجبات عقب ماندگی کشور را فرآهم ساخته ایم؛ اما در صورتی که نگاهمان به این امر، دیدگاهی اصولی و بعنوان یک زیرساخت باشد، توانسته ایم گام موثری برداریم و می‌بایست حداقل امکانات برای تحقق و رسیدن به توسعه را ایجاد نمائیم.

 

استاندار خوزستان عنوان داشت: هرچه به رشد و شکوفایی نیروی انسانی بویژه دانش آموزان در شهرستان بندرماهشهر توجه شود، توانسته ایم زیر ساخت پیشرفت و توسعه آینده شهرستان را فرآهم سازیم و از سایر دست اندرکاران و مدیران محلی میخواهم با جدیَّت در این راه گام بردارند.

 

وی افزود: ضمن آنکه لازم است از نقش آفرینی و مشارکت بی نظیر سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و شرکتهای پتروشیمی منطقه در خدمت رسانی به شهرستان و سایر نقاط خوزستان بویژه در سیل سال گذشته و شیوع ویروس کرونا بطور خاص تقدیر و تشکر نمایم.

 

 

 

https://hoorkhabar.ir/690578کپی شد!
47
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.