فرماندار آبادان از شرایط بازگشایی رستوران‌ها خبر داد

هورنیوز – سید زین العابدین موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان، در نشست کارگروه ضربتی برخورد با متخلفین دستورالعمل ستاد کرونای این شهرستان، بیان کرد: از قدامات خود نتیجه گرفته‌ایم و امروز آبادان با ۳۰۰هزار نفر جمعیت از بسیاری از شهرهای با جمعیت کمتر آمار ابتلای به مراتب کمتری دارد.

وی با بیان اینکه روزهای اول اپیدمی بیماری، شهرستان آبادان در رده‌های اول و دوم ابتلا بود، افزود: با توجه به کارهای صورت گرفته و همکاری مردم، به رده‌ی سیزدهم ابتلا در استان رسیدیم، به هر حال به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان برخی اختیارات برای ما جهت انجام اقدامات لازم وجود دارد که آنها را اجرا کرده ایم و ادامه خواهیم داد.

معاون استاندار خوزستان تصریح کرد: بر اساس تخصص‌های موجود در کارگروه، اعضاء به کمیته‌های فرعی تقسیم‌بندی خواهد شد تا بتوان پاسخ بهتری را در این زمنیه دریافت کنیم، همچنین سعی خواهد شد تا از تمام ظرفیت‌ها در این خصوص استفاده شود.

موسوی در خصوص نحوه از سرگیری فعالیت رستوران‌ها، آشپرخانه های بیرون‌بر، یادآور شد: رستوران‌ها از این پس تا اعلام دستورالعمل‌های بعدی، می‌توانند به صورت خدمات آنلاین و ارائه صرفاً غذای بیرون‌بر بدون استفاده از خدمات سلف سرویس و پذیرش مشتری در رستوران فعالیت خود را از سر بگیرند.

وی ادامه داد: اعضای کارگروه ضربتی نیز باید به این مقوله از منظر بهداشتی و رعایت قوانین با جدیت ورود کرده و با متخلفین برخورد کنند.

فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه بر اساس اعلام ستاد مبارزه با کرونای کشور، پاساژها و مراکز خرید سرپوشیده کماکان تعطیل هستند، خاطرنشان کرد: تا این لحظه دستورالعمل فعالیت ادارات براساس ابلاغیه‌های قبلی (از ساعت ۷ صبح لغایت  ۱۴ و حضور چرخشی دو سوم پرسنل در محل کار) است که در صورت تغییر، اطلاع رسانی خواهد شد.

فارس

https://hoorkhabar.ir/684449کپی شد!
13