صحبت از انتخابات فعلا زود است

به گزارش هورنیوز – این روزها هرچه به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیکتر می شویم از گوشه و کنار کشور نام های مختلفی به عنوان کاندیدا برای این رقابت نفس گیر به گوش می رسد. از جمله استان هایی که همواره تنور انتخابات در آنجا پر حرارت است استان ایلام، همسایه شمال شرقی استان خوزستان است.
دکتر اسدالله چراغی معاون درمان بیمارستان گلستان اهواز که یکی از چهره های پررنگ در این بیمارستان شلوغ به شمار می رود، از جمله نام هایی که از استان ایلام برای انتخابات مجلس شورای اسلامی به گوش می رسد است.
چندی پیش شایعاتی مبنی بر عدم حضور وی در فضای مجازی مطرح شد؛ چراغی در گفتگو با خبرنگار هورنیوز حضور در انتخابات را ملزم به شرایط و ضوابط قانونی دانست و گفت: این شرایط برای همه ی کاندیداها یکسان است اما با توجه به اینکه زمان زیادی تا شروع انتخابات و تبلیغات باقی مانده است دلیلی وجود ندارد که در این زمینه چنین شایعاتی مطرح  شود.
وی افزود: بنده قلبا علاقه بسیار زیادی به توسعه زادگاهم و همچنین استان ایلام دارم و اگر ان شاء الله در کارزار انتخابات وارد شوم قطعا برنامه های ویژه ای را برای توسعه شهر و استانم خواهم داشت.
دکتر چراغی همچنین گفت: بنده بخاطر شرایط شغلی که طی سال های خدمت داشته و دارم با مردم از طبقه های مختلفی برخورد داشته ام و همواره تلاش کردم بالاترین خدمت را به آنها داشته باشم به نظر می رسد به همین دلیل این عزیزان به بنده لطف داشته اند و از من درخواست حضور در این عرصه را نمودند که با این وصف نمی توانم نسبت به منطقه و زادگاهم بی تفاوت باشم.
دکتر چراغی در انتها خاطر نشان کرد: شرایط و وضعیت فعلی منطقه ی محروم ما به گونه ای نیست که عده ای با انتشار این شایعات و انتخاباتی کردن فضای جامعه در بازه زمانی فعلی، آرامش روانی جامعه را بر هم بزنند لذا از این عزیزان انتظار می رود در بازه زمانی فعلی سخنی از انتخابات به زبان نیاورند و همه با هم به فکر توسعه و پیشرفت استان و کشورمان باشیم.
https://hoorkhabar.ir/680303کپی شد!
315