چرا انتخابات برخی هیئت های ورزشی خوزستان برگزار نمی شود؟

به گزارش هورنیوز: هیئت های ورزشی که بازوان اصلی و قدرتمند ورزش استان هستند می بایست با اقتدار و برنامه ریزی اداره شوند، که در خوزستان و طی سالهای گذشته اینگونه نبوده و برخی تعارفات باعث شده تا هیئت های بزرگی همچون پرورش اندام و بدنسازی، ورزش های رزمی و… بیش از یکسال و نیم بدون رئیس و با سرپرست اداره شوند.

در همین زمینه ابراهیم نصیری معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان در مصاحبه با خبرگزاری ایسنا گفت: برگزاری مجامع انتخاب روسای چند هیات از جمله ورزش‌های رزمی، ورزش‌های بیماران خاص و تنیس‌روی‌میز در ماه جاری برگزار خواهند شد. همچنین مجامع هیات‌های ورزش‌های همگانی، پهلوانی و زورخانه‌ای و هندبال نیز از کاندیداها ثبت‌نام کرده‌ایم که پس از طی مراحل مختلف این انتخابات نیز انجام می پذیرد.

این درحالیست که از هیئت بدنسازی و پرورش اندام که بیش از ۱۰۰۰ باشگاه در استان را مدیریت می کند، بحثی به میان نیامده و همچنان این هیئت نزدیک به یکسال نیم است که با سرپرست اداره می شود.

از سویی دیگر برخی از کاندیدای انتخابات این هیئت در مصاحبه با خبرنگاران ما به موارد ی اشاره داشتند که می بایست مراجع نظارتی به آن برای سالم تر برگزار شدن این مجمع ورود نمایند. (این افراد با ارائه اسناد به مسئولین ورزش استان در خصوص برخی ابهامات نام نویسی پاسخی دریافت نکرده اند)

همچنین سرپرست این هیئت چندی پیش در تماس تلفنی با خبرنگار ما گفت: ما منتظر دستور مدیرکل ورزش و جوانان برای برگزاری مجمع هستیم.

لازم به توضیح است برگزاری مجمع انتخابات هیئت ورزش های رزمی با برخی دخالت ها و… دارای اما و اگر است که این رسانه از مسئولین ورزش استان می خواهد برای برگزاری سالم مجامع هیئت های بزرگ بدنسازی و پرورش اندام، ورزش های رزمی و… همه تلاش خود را بکار گیرد.

علی بهمن

https://hoorkhabar.ir/680043کپی شد!
90
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.