نماینده اهوار: تعدد دستگاه‌های متولی مانع از موفقیت در کنترل آسیب‌های اجتماعی شده است

هورنیوز – علی ساری در رابطه با دلایل نبود موفقیت در زمینه کنترل آسیب‌های اجتماعی در کشور که بسیاری از مسئولان بر آن اذعان داشتند، گفت: تعدد دستگاه‌های مختلفی که در زمینه رفع آسیب‌های اجتماعی مسئولیت یافته‌اند یکی از علل نبود موفقیت در کنترل این آسیب‌ها است.

نماینده مردم اهواز، باوی در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اگر بجای این همه موازی‌کاری دستگاه‌ها متعددی که مدعی فعالیت در این حوزه هستند، بر رفع مشکلات معیشتی مردم و تامین رفاه آنها تمرکز کنیم، می‌توانیم بخش اعظمی از آسیب‌های اجتماعی را در کشور برطرف کنیم.

اشتغالزایی و رفع مشکلات اقتصادی کلید رفع آسیب‌های اجتماعی است

این نماینده مردم در مجلس دهم، تاکید کرد: آسیب‌های اجتماعی اعم از اعتیاد، سرقت، طلاق، کودکان کار و …ریشه در مشکلات اقتصادی و نبود اشتغال دارد و کمتر دیده شده که موارد دیگری منجر به بروز این آسیب‌ها شده باشد و تا زمانی که نتوانیم گام موثری در جهت اشتغالزایی و رفع مشکلات اقتصادی برداریم، نمی‌توانیم نقش اثرگذاری در رفع آسیب‌های اجتماعی داشته باشیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: تاکنون برغم جلسات متعددی که به منظور بررسی آسیب‌های اجتماعی برگزار شده، اما همچنان صورت مساله آنها باقی مانده است و نه تنها راه حلی برای آن پیدا نشده، بلکه شواهد نشان می‌دهد که وجود این آسیب‌ها پررنگتر هم شده است.

 

https://hoorkhabar.ir/679262کپی شد!
41