تقدیر استاندار از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان

 هورنیوز – استان خوزستان بجز در حوزه انرژی هایی مثل نفت گاز آب پتروشیمی در زمینه ورزش هم جزو مناطقی است که معمولا در بیشتر رشته های ورزشی و در سطوح مختلف نماینده های زیادی را به تیم های ملی معرفی کرده است. موفقیت خوزستانی ها در رشته های ورزشی بدون شک مستلزم زیرساخت هایی است که خوشبختانه طی چند سال اخیر شاهد اتفاق های خوبی در این استان بوده ایم. فعالیت های عمرانی و ساخت فضاهای ورزشی یکی از مهمترین اقدام هایی است که در گوشه و کنار استان خوزستان زمینه را برای بروز اتفاق های خوب ورزشی فراهم کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از زمانی که فعالیت خود را در این اداره آغاز کرد از نظر فراهم کردن زیرساخت های ورزشی گام های مثبتی را در استان خوزستان برداشته است که مطمئنان به توسعه ورزش در این استان کمک خواهد کرد.

فعالیت های قابل توجه افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان باعث شد تا استاندار خوزستان از تلاش های وی در این عرصه و همچنین بخاطر جذب حداکثری تخصیص اسناد خزانه اسلامی به استان خوزستان تقدیر کند. امیدواریم چنین اقدام های در آینده باعث پر کردن چاله ی نیازهای ورزشی خوزستا شود و بتواند به نیاز استعدادهای بالقوه فراونی که در استان وجود دارد به بهترین شکل پاسخ دهد.

https://hoorkhabar.ir/678296کپی شد!
111