شروع به کاشت و گلکاری پاییزه همزمان با هفته اول مهر ماه

هورنیوزرئیس اداره ارتباطات سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز گفت: در این جلسه مقرر شد مناطق هشتگانه طرح بازپیرایی فضای سبز خود را با اشاره به احجام و مقدار کار در قالب پاورپوینت به این سازمان ارسال و همچنین حجم و متراژ پارک های احیا شده توسط مناطق را به سازمان پارکها اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه هر منطقه باید حداقل ۵۰ آیلند را گلکاری و ترمیم نماید، افزود: مناطق باید گزارش تصویری قبل از عملیات و بعد از عملیات ترمیم ۵۰ آیلندی که به معابر اصلی ختم می‌شوند را حداکثر تا دو ماه دیگر به سازمان پارکها و فضای سبز ارسال کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه مناطق هشتگانه از ابتدای مهرماه باید کاشت درخت، درختچه های گلدار و گلهای فصلی پاییزه را شروع نماید، اظهار کرد: در طرح بازپیرایی فضای سبز، سطح چمن در آیلندها و رفیوژ ها باید حدود ۴ سانتی متر پایین تر از جداول کشت شود.

رئیس اداره ارتباطات سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز از ارسال اطلاعات تانکرها توسط مناطق بصورت مکتوب به سازمان خبر داد و تصریح کرد: شناسنامه های نگهداری فضای سبز و جدول درخواست نهال مورد نیاز جهت سه ماهه پاییز توسط مناطق تکمیل و بصورت مکتوب به سازمان پارکها ارسال شود.

ایشان در پایان خاطرنشان کرد: موضوع نگهداری از ایستگاه های پمپاژ توسط پیمانکار فضای سبز و از سوی این سازمان در قراردادهای جدید الحاق خواهد شد و تقویم باغبانی و نگهداری از فضای سبز بصورت ماهیانه جهت اطلاع از روند انجام کار به معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز ارسال می شود.

گفتنی است برنامه هرس درختچه های گلدار از قبیل گل کاغذی و لگنوم جهت اجرا به مناطق هشتگانه بزودی ارائه می شود.

https://hoorkhabar.ir/676429کپی شد!
23