بررسی وضعیت قطار شهری اهواز با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

هورنیوز – در این نشست که محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، هاشمی زاده معاون عمرانی استانداری خوزستان، کتانباف شهردار و فلسفی رییس شورای اسلامی اهواز، شاهین زاده مدیرعامل سازمان قطارشهری و انصاری مدیرعامل شرکت کیسون پیمانکار پروژه قطار شهری اهواز در استانداری خوزستان تشکیل شد، رضایی پس از استماع گزارشها اذعان کرد: با توجه به مشکلات چند ساله اخیر، اکنون خوزستان و اهواز برای نظام، اهمیت بیشتری پیدا کرده است. دولت سرمایه گذاری مناسبی در طرح های کلانی همچون مقابله با ریزگردها، طرح ۵۵۰ هزارهکتاری ویژه سفر مقام معظم رهبری و… را در دست اجرا دارد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص وضعیت قطار شهری اهواز اظهار کرد: لازم است پیمانکار در اجرای پروژه سرعت بیشتری داشته باشد، استانداری خوزستان و شهرداری اهواز نیز پیگیری های خود را جهت تامین مالی به سرانجام برسانند و اینجانب هم شخصاً رایزنی های های لازم را در مرکز انجام خواهم داد. تاخیر بیش از این در اجرای این پروژه مهم جایز نیست.

گفتنی است در این جلسه موضوعاتی همچون تاریخچه پروژه، موانع کار، وضعیت تضمین های پروژه، پیگیری های انجام شده جهت رفع موانع تضمین های مالی، ویژگی های فنی پروژه، وضعیت اوراق مشارکت برای پروژه، فرآیند اخذ فایناس و لزوم تزریق مالی به پیمانکار جهت تسریع در کار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

https://hoorkhabar.ir/675240کپی شد!
144