عده ای از نمایندگان خوزستان سطح کار خود را به وکیل الدوله ای تنزل داده اند

هورنیوز – بسیج ۵ دانشگاه بزرگ اهواز در بیانیه ای از نمایندگان خوزستان که طرح سوال از رئیس جمهور را امضا نکرده و یا امضای خود را پس گرفته اند خواستند  چرایی این عمل خود را توضیح دهند.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

احتیاج است به یادآوری آرمان‌ها، با همان زبان جوان مؤمن انقلابی که خصوصیتش صراحت و شجاعت در گفتار است. (امام خامنه ای ۹۷/۳/۷)

حادثه ناگوار پس گرفتن امضای طرح سوال از رئیس جمهور از جانب تعدادی از نمایندگان استان به دلیل برخی مسائل حاشیه ای و به دور از شأن نمایندگی ملت، موجبات رنجش خاطر مردم مؤمن خصوصا جوانان انقلابی خوزستان را فراهم آورده است.

با توجه به وجود مشکلات و معضلات فراوان در استان زرخیز خوزستان و افزوده شدن مسائل مربوط به سپرده گذاران موسسات اعتباری به این معضلات و عدم اهتمام مناسب مسئولین دولت تدبیر و امید در جهت حل مشکلات استان، مردم غیور خوزستان چشم امیدشان به نمایندگانشان در مجلس شورای اسلامی دوخته شده است.

اما متأسفانه در این بین عده ای از نمایندگان استان به دلیل عدم درک صحیح از جایگاه خطیر نمایندگی ملت، سطح کار خود را به وکیل الدوله ای تنزل داده و در برابر برخی لابی گری های دولتی منفعلانه تسلیم شده اند.

ما جوانان انقلابی در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب موظف به مطالبه از مسئولین و یادآوری آرمانهای انقلاب هستیم. لازم است که دو آرمان مهم حق طلبی و اصل خدمت به مردم را که در زمره آرمانهای اصیل انقلاب قرار گرفته اند را بار دیگر به عده ای از مسئولین متذکر شویم.

ضمن تشکر و قدردانی از نمایندگانی که در جهت انجام وظایف خود شجاعانه و مدرس وار عمل می کنند، بدین وسیله از نمایندگانی که طرح سوال از رئیس جمهور را امضا نکرده و یا امضای خود را پس گرفته اند و عده ای از مسئولان دولتی که در جهت پس گرفتن امضای نمایندگان از هیچ کوششی فروگذار نکردند می خواهیم تا با حضور در یکی از دانشگاههای استان درباره چرایی این عمل خود توضیح داده و به سوالات دانشجویان پاسخ گویند.

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اهواز
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اهواز
بسیج دانشجویی دانشگاه صنعت نفت اهواز

https://hoorkhabar.ir/673270کپی شد!
103