بازخوانی پرونده های هورنیوز

سرانه ۱۴۰۰ تومانی هر دانش آموز دوای کدام درد در بحث آموزشی است؟

تقی زاده گفت: اعتباری که سال تحصیلی گذشته برای یک میلیون دانش آموز به آموزش و پرورش تخصیص داده شد، یک‌میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است یعنی یک هزار و ۴۰۰ هزار تومان برای هر دانش آموز آیا مشکلات اساسی که آموزش و پرورش با آنها دست به گریبان است با این مبلغ جزیی قابل حل است.

 

حمایت از حقوق مصرف کننده، حلقه مفقوده در ساماندهی دستفروشان

در سالهای اخیر خیل مصرف کنندگان در مقابل گروهی دیگر به نام تولیدکنندگان و عرضه کنندگان قرار گرفته اند این در حالی است که حمایتی از حقوق مصرف کننده در کلان شهرهایی که دست دلالان دراز است، دیده نمی شود.

 

فرماندار اهواز پاسخگوی برخی سوالات باشد

آیا اسکن ناشیانه خالی جرم است یا باید به مرحله کپی و چاپ برسد تا اسم تعرفه را بر آن نهاد. یعنی اینکه اگر شخصی بخواهد تعرفه ای در صندوق نیاندازد و با خود به بیرون شعبه اخذ رای ببرد و آن را اسکن کند، باید پس از آن حتماً کپی بگیرد و چاپ کند و با تعداد بیشتر به صندوق رای بیاندازد. پس اسکن هنوز احتمالاً در دستگاه رایانه و… وجود دارد که آقای فرماندار آن را ندیده است. پس چگونه آن را ناشیانه عنوان کرده؟

 

ایست؛ کارگران مشغول اعتصابند!

این بار نخست نیست که کارگران شهرداری برای دریافت حداقل حقوق خود مجبور به اعتصاب می شوند؛ اما روی سخن با پیمانکارانی است که علی رغم سودهای کلان به حقوق ناچیز این کارگران طمع کرده و معیشت آنان را مختل می کنند آن هم در شرایطی که مقام معظم رهبری بر مسأله اشتغال تأکید ویژه دارند.

 

در پی کم لطفی برخی مدیران؛ جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان تعطیل شد!

چگونه است که در مسائل امنیتی از استاندار کمک می خواهند، اما به تعهدات خود عمل نمی کنند؟!

 

گوش هایی که برای شنیدن از اقتصاد مقاومتی سنگین شدند

ایمان و اعتقاد مسئولان استانی به اقتصاد مقاومتی رمز حرکت قطار توسعه است از همین رو انتظار است استاندار خوزستان در برخورد با عدم همکاری مدیران جدیت بیشتری به خرج دهد.

 

اظهارات عضو شورای شهر درخصوص سپاه نظر شخصی است/ سپاه پاسداران مایه خیر و برکت کشور است

شیرمردی با بیان اینکه اظهار نظرهای مطرح شده به سایر اعضای شورای شهر ارتباطی ندارد، خاطر نشان کرد: به این عضو پیشنهاد شد که سریعا به صورت حضوری و یا با تهیه بیانیه نسبت به شفاف سازی اذهان عمومی اقدام کند.

 

تهدید زیست محیطی تالاب شادگان؛ این قسمت تیلاپیا!

در استان خوزستان با هجوم ماهی تیلاپیا و کم شدن ماهی های گرمابی اقتصاد صیادان از بین می رود که ادامه این روند ضررهای اجتماعی بسیاری بر روی افراد محلی خواهد داشت.

 

بی مهری اداره کل تعاون خوزستان به مسکن مهر استان

خوب یا بد، درست یا نادرست باید قبول کرد که این پروژه آغاز، سرمایه های بسیاری در آن هزینه و چشم های بسیاری به دنبال تکمیل آن است از همین رو تعلل برخی مدیران به دلیل ناکارآمدی، بی تجربگی، بی دغدگی و یا هر عنوان دیگر بیش از هر چیز دیگر لطمه به حقوق مسلمه مردم است.

 

چه کسانی کوتاهی کرده اند؟ چرا پاسخگوی رسانه ها نیستید؟

در بازشماری کمتر از یک چهارم صندوق ها، چند نفر از منتخبین تغییر کردند پس ممکن است درصورت بازشماری همه صندوق ها، همه ۱۳ نفر تغییر کنند.

 

***برای مشاهده کامل متن روی تیتر گزارش کلیک کنید.***

https://hoorkhabar.ir/671807کپی شد!
111