از تردد کامیون ها در روزهای منتهی به اربعین جلوگیری می شود

هورنیوز – علی حسین حسین زاده اظهار کرد: متأسفانه مرز چذابه به لحاظ زیرساخت ها از نظر تأمین آب شرب، جاده ترانزیتی، برق و امثالهم دارای کمبودهای فراوانی است. سال قبل با تانکرهای آبرسانی آب را به مواکب و سایر نقاط پایانه مرزی می رسانند ولی امسال با توجه به لوله گذاری در طرح غدیر شهر بستان از طریق شبکه آبرسانی نسبت به توزیع آب شرب به پایانه اقدام می کنیم.

وی با بیان اینکه در چند ماه گذشته از سوی استانداری خوزستان اقداماتی در راستای رفع برخی کمبودها انجام شد، ادامه داد: در زمینه جاده اقداماتی شروع و بخش عمده ای از جاده ترانزیت بهسازی و چهار بانده شده و برای بخش باقی مانده آن نیز دستگاه های راهداری در حال فعالیت هستند و اگر احساس کنیم برای زائران مزاحمتی ایجاد می کند، تمهیدات لازم را برای جلب رضایت بیشتر آنها فراهم می کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان تصریح کرد: از کل مرز بازدید می کنیم و در صورت نیاز در راستای جلب رضایت زائران و تسهیل در تردد آنها برخی امور را متوقف می کنیم.

حسین زاده خبر داد: شهرداری، فرمانداری و سایر دستگاه های دولتی اقدامات گسترده ای را به منظور تأمین زیرساخت های در خورشأن و خدمت رسانی بهتر به زائران حسینی با سرعت هر چه تمام تر شروع کرده اند.

وی در پایان در واکنش به این سئوال که تردد کامیون ها مانع عبور روان زائران شده و هر دو در یک جاده ترد می کنند، گفت: در صورتی که تردد کامیون های سنگین باعث اذیت و آزار یا ایجاد خلل در تردد زائران شود، از ورود کامیون ها جلوگیری و تردد آنها را متوقف می کنیم.

https://hoorkhabar.ir/669089کپی شد!
1020