قالیباف و جهانگیری دو ضربه گیر مطمئن برای رئیسی و روحانی!؟

به گزارش هورنیوز ؛ روز گذشته نخستین مناظره زنده تلویزیونی ۶ نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد و صدا و سیما تلاش زیادی برای بی طرف نشان دادن خود در این جدال سیاسی نشان داد.

موضوع مناظره نخست که قرار بود، اقتصادی باشد، پس از اعتراض برخی کاندیداها، به موضوع اجتماعی تغییر کرد تا در همان رویایی نخست تنور انتخابات داغ شود که شد!

پیش از آغاز مناظره، طبق تحلیل های مختلف صورت گرفته، مشخص بود که قالیباف به عنوان ضربه گیر رئیسی و جهانگیری نیز با دفاع از عملکرد دولت، برای دفع ضربات از روحانی وارد میدان شده اند.

مناظره که آغاز شد شاید نگاه خیلی ها به روحانی و رئیسی بود اما جدال از جایی بالا گرفت که قالیباف و جهانگیری با تیکه پراکنی به یکدیگر سعی کردند نقاط ضعف یکدیگر را افشا کنند، البته همین تیکه پراکنی ها باعث شد تا چهره جدیدی از جهانگیری نمایان شود.

معاون اول رئیس جمهور فعلی که در ۴ سال گذشته، تقریباً آرام و منطقی به نظر می رسید، در ابتدای سخنانش، خود را سخنگوی اصلاح طلبان خواند و به عملکرد دولت های نهم و دهم و همچنین عملکرد ۱۲ ساله قالیباف در شهرداری تهران انتقاد کرد؛ قالیباف نیز که حضور معاون اول برای رقابت با رئیس جمهور را پدیده ای نو خواند و علناً به جهانگیری نسبت ضربه گیر روحانی را داد، وعده دولت در ایجاد اشتغال را بازگو کرد.

تا به اینجای کار روحانی و رئیسی تنها در گوشه ای از رینگ رقابت نشسته بودند اما پس از استراحت ۱۵ دقیقه ای، رئیسی نیز که در بخش اول از برنامه های خود میگفت، در بخش دوم چند تیکه به دولت فعلی زد.

در دقایق پایانی نیز، اینبار قالیباف و روحانی بر سر موضوع وعده ایجاد ۴ میلیون شغل توسط رئیس جمهور فعلی جدال لفظی کردند که روحانی علیرغم ارائه سند وعده اش توسط قالیباف، آن را تکذیب کرد.

به گزارش هورنیوز؛ در خلال برگزاری این مناظره، به راحتی میشد نقش ضربه گیرها را دید و به همین دلیل باید مناظره نخست را مناظره جنجالی ضربه گیرها دانست.

https://hoorkhabar.ir/655491کپی شد!
151
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.