نبرد آبی های در خرماپزان اهواز/ جنگ نفت و تراکتور در آبادان/ فولادی ها به فکر امتیاز

به گزارش هورنیوز ؛ هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران امروز (یکشنبه) و فردا (دوشنبه) با برگزاری ۱۶ بازی پیگیری خواهد شد.

در این هفته نمایندگان خوزستان در دو بازی خانگی و یک بازی خارج از خانه به مصاف حریفان خود می روند.

 

** نبرد آبی های در خرماپزان اهواز

در آخرین دیدار روز نخست هفته دوم لیگ برتر دو تیم همنام استقلال خوزستان و استقلال تهران در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم خواهند رفت.

این بازی که ساعت ۲۰:۴۵ روز یکشنبه به قضاوت موعود بنیادی فر سوت زده خواهد شد، نبرد حساس دو تیم آبی لیگ برای به دست آوردن نخستین پیروزی در فصل جدید است.

می خواهیم مقابل استقلال تهران به روند رو به رشد خود ادامه دهیم

همان طور که پیش‌بینی می‌شد فردا بازی سختی برای ما است. استقلال با توجه به خریدهای خوبی که انجام داده، قطعا به دنبال قهرمانی است. در مقابل هم استقلال خوزستان از روز اول هدفش این بوده که به روند رو به رشد خود ادامه دهد. ان‌شاءالله بتوانیم با تلاش، سه امتیاز بازی فردا را به دست بیاوریم.

وی در ادامه درباره شناختش از تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به اینکه استقلال فقط یک بازی در لیگ انجام داده صحیح نیست که بگوییم شناخت کاملی از این تیم داریم اما همان طور که گفتم استقلال خریدهای خوبی را انجام داده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: درست است که اشتباه مدافعان در همه جای دنیا پیش می‌آید اما وظیفه ما این بود که طی هفته گذشته نواقص‌مان را برطرف کنیم. مطمئنا فردا خط دفاع کم اشتباهی را خواهیم داشت.

 

** جنگ نفت و تراکتور در آبادان

در روز دوم این هفته از رقابتها دو تیم صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز در آبادان رو در ری همدیگر قرار خواهند گرفت.

نفتی های آبادانی که هفته گذشته یک امتیاز از صبای قم در بازی خارج از حانه به دست آورده بودند، به فکر نخستین سه امتیاز در دیار خانگی خود هستند.

مقابل تراکتور به دنبال اولین پیروزی‌مان هستیم

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با اشاره به بازی سخت تمیش برابر تیم پرمهره تراکتورسازی، گفت: در این دیدار به دنبال پیروزی هستیم و امیدوارم با حمایت پرشور هواداران بتوانیم اولین برد‌مان در لیگ برتر را فتح کنیم.

وی افزود: ما به دنبال رسیدن به پیروزی برابر ترکتورسازی هستیم و باید بیشترین امتیازات را از بازی‌‌های خانگی‌مان به دست آوریم. باتوجه به این‌‌که تراکتورسازی یک از سه تیم اول کسب عنوان قهرمانی است، تلاش می‌کنیم تا عملکرد خوبی برابر آن داشته باشیم.

 

** فولادی ها به فکر امتیاز

در دیگر بازی روز دوم هفته دوم لیگ برتر، شاگردان نعیم سعداوی در فولاد خوزستان در تهران به مصاف پرسپولیس خواهند رفت.

فولاد خوزستان که هفته قبل برابر ماشین سازی تبریز در اهواز شکست خورده بود تلاش خواهد کرد تا دست پُر از تهران بازگردد.

داور این دیدار به درخواست باشگاه پرسپولیس تغییر پیدا کرد که این امر باعث شد نعیم سعداوی به آن واکنش نشان دهد و اظهار کرد: باید دید که آیا کمیته داوران وقتی ما اینگونه درخواستی داشته باشیم، با آن موافقت می کند یا خیر!؟

https://hoorkhabar.ir/612906کپی شد!
46
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.