اسماعیل جلیلی : مدیران صنعتی به‌جای پرداختن به حاشیه‌ها اقدام به کیفی سازی صنعت کنند

اسماعیل جلیلی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی هورنیوز اظهار‌کرد: به دلیل شرایط اقلیمی و مشکلات موجود در زیرساختارها به ویژه در راه‌ها که در خوزستان وجود دارد، مدیریت استان این حق را دارد که متناسب با شرایط موجود تصمیم‌گیری و برای کم کردن مشکلات استان اقدام کند.
وی افزود: مصوبه تردد خودروهای اروندی در استان که با تصمیم استاندار و حمایت مسوولان و نمایندگان به عنوان نماینده مردم همراه بود، پاسخ به نیازی است که بر اثر بی‌توجهی به زیرساختارها و راه‌های استان شکل گرفت و لازم بود برای رفع مشکلات اقدام جدی صورت گیرد و با استفاده از این خودروها مشکلات راه‌ها برای مردم کم شود.
جلیلی ادامه داد: این افراد به جای پرداختن به این‌گونه مسایل حاشیه‌ای به توسعه صنعت در استان و برطرف کردن مشکلات آن بپردازند نه آن‌که تصمیماتی که برای کاهش مشکلات مردم در نظر گرفته را به چالش بکشند که این روش ناپسندیده است؛ بنابراین بهتر است که اگر برنامه‌ای جهت کم کردن مشکلات مردم در بخش صنعت دارند به آن عمل کنند.
نماینده مسجدسلیمان خاطرنشان‌کرد: معمولا بنگاه‌های اقتصادی برای انحصار فعالیت اقتصادی خود از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند؛ از جمله این روش‌ها ایجاد فشار و متوسل شدن به مسوولان دولتی و مقامات است تا از این طریق بازار را به نفع هدایت کنند که این کار در خوزستان به خطا می‌رود و به نتیجه خود نخواهند رسید.

https://hoorkhabar.ir/583594کپی شد!
34